مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت:بیشترین تخلفاتی که در یک ماه اخیر داشته ایم مربوط به عدم درج قیمت و عدم نصب نرخنامه خدمات در واحد‌های صنفی سطح شهر می‌باشد.

۳۱ تیم فعال نظارتی در سطح مشهد در حال بازرسی از واحد‌های صنفی هستندامیر دلداری مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:در فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم سه حوزه‌ی سلامت و امنیت غذایی، حوزه خدمات فنی و حوزه کالا‌های اساسی مد نظرمان است و آن‌ها را مشخص کرده ایم.

وی افزود:در تابستان امسال طرح ویژه نظارتی را قرار داده ایم که سه حوزه مذکور در آن تقسیم می‌شوند.

مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد با اشاره به نحوه انجام بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی تصریح کرد:همکاران ما هنگامی که برای نظارت وارد سطح شهر می‌شوند همراه با کارشناس‌های اتحادیه‌های صنفی واحد‌های صنفی را مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

دلداری با بیان اینکه در کنار سه حوزه مذکور، بازرسی حوزه منطقه ثامن هم در اختیار ماست و پایگاه ویژه نظارتی مان در خیابان طبرسی واقع شده است گفت:این واحد نظارتی به منظور اشراف بیشتر بر روی واحد‌های صنفی اطراف حرم مطهر ایجاد شده و شکایات زائران از این واحد‌ها در این حوزه رسیدگی می‌شود.

وی افزود:در مرداد ماه ۹۷ حدود ۱۵۶۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی مشهد انجام شده که تعداد ۱۵۸۹ فرم گزارش بازرسی یا همان پرونده تخلفات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کرده ایم؛ در کنار این‌ها شاکیانی که به واحد رسیدگی به شکایات ما مراجعه می‌کنند، از ۳۸۴ شکایت وارده تعداد ۱۶۵ مورد جلب رضایت داشته ایم و ۸۴۵ میلیون تومان پول به شاکیان بازگردانده شده است.

مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد تصریح کرد:از پرونده‌هایی که به تعزیرات حکومتی ارسال کرده ایم تخلفات بیشتر در دو زمینه عدم درج قیمت و عدم نصب نرخ نامه خدمات در مرداد ماه بوده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

۱۵۶۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی مشهد در مرداد ماه انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.