مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: بیش از 2 میلیون جانباز بدون متولی مشکلی است که حل آن در دستور کار دولت قرار دارد.

حجت الاسلام پرویز ولی زاده، مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در حالی که 750 هزار جانباز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قرار گرفته اند، بیش از 2 میلیون جانباز بدون متولی نیز مشکلی است که حل آن در دستور کار دولت قرار دارد.

وی گفت: دولت توجه ویژه ای به حل مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دارد و گام های مهمی در این راستا برداشته است.

مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری افزود: در حالی که سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص مسائل و مشکلات ایثارگران در سال 90 به دولت ابلاغ شده این کار در سال 93 در قالب آیین نامه های اجرایی توسط دولت فعلی عملیاتی شد.

حجت الاسلام ولی زاده افزود: دولت برغم مشکلات اقتصادی موجود در کشور تمام معوقات خانواده های شاهد به جای مانده از سال 89 را با تامین 40 هزار میلیارد اعتبار در سال 93 پرداخت کرد.

وی گفت: رونمایی از سند راهبردی ایثارگران در 16 محور و ابلاغ آن به ستاد کل نیروهای مسلح و راه اندازی دبیرخانه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در دولت با از کارهای ارزشمند دولت آقای روحانی در این خصوص است.

حجت الاسلام ولی زاده افزود: ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی بین مردم از جمله توطئه های دشمنان بوده و آنها برای ایجاد نارضایتی در جامعه تلاش می کنند و در چنین وضعیتی حفظ وحدت بین آحاد مردم امری ضروری می باشد.

انتهای پیام/ح

750 هزار جانباز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.