استاندار اردبیل گفت:مردم ولی نعمت ما هستند و تکریم مردم و خدمت بی منت به آنان را بزرگترین وظیفه خود می دانیم.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: جایگاه های مدیریتی فرصتی برای خدمت به مردم است و مدیران وظیفه دارند با نهایت تکریم با شهروندان و به خصوص با کارآفرینان و سرمایه گذاران که در حقیقت سربازان جبهه اقتصادی هستند، همکاری داشته باشند.

وی ضمن ادای احترام به شهداء و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم، سالروز شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه را گرامی داشت و از همراهی عوامل این قوه در استان تقدیر نموده و از حمایت های قضایی این عزیزان به ویژه در بخش های توسعه ای، عمرانی و سرمایه گذاری تشکر کرد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل وحدت و همکاری تمام ارکان نظام در استان را مایه افتخار و نعمتی ارزشمند برشمرد و گفت: با همکاری و اتحاد و با استفاده از  توانمندی، تلاش و همتی که در اهالی غیور استان اردبیل سراغ دارم می توانیم استان را از مشکلات بیکاری و کمبود درآمدها رها سازیم.

بهنام جو به موضوع زیرساخت های استان اشاره کرد و افزود: در بدو ورود به استان یکی از خواست های افکار عمومی تکمیل راه آهن بود که با تلاش و پیگیری شبانه روزی و همکاری مجموعه مدیریت استان و مساعدت های نماینده محترم ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی توانستیم منابع مالی آنرا از محل فاینانس داخلی تامین نماییم و ان شاءالله طبق برنامه ریزی انجام یافته تا دهه فجر 99 تکمیل خواهد شد.

وی بر تحقق وعده ایجاد 20 هزار فرصت شغلی هم تاکید و اعلام کرد: نسخه آزمایشی سامانه رصد اشتغال برای اولین بار در کشور در استان اردبیل راه اندازی شده و به زودی آحاد مردم استان قادر خواهند بود تمام فرصت های شغلی ایجاد شده و نیروهای انسانی بکار گرفته شده را رصد و پایش نمایند.

انتهای پیام/ح

راه اندازی سامانه رصد اشتغال برای اولین بار در کشور در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.