مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تجلیل ومعرفی ۲۱ تعاونی در سیزدهمین جشنواره تعاون گران برتر استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی آشتاب ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تجلیل ومعرفی ۲۱ تعاونی در سیزدهمین جشنواره تعاون گران برتراستان لرستان خبر دادو گفت:بیش از ۵۰۰ شرکت تعاونی برای شرکت در این دوره از جشنواره ثبت نام کرده اند

آشتاب گفت : در نخستین روز از هفته تعاون با حضور در گلزار شهدا ضمن غبارروبی از قبور مطهر شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردیم.

وی  با بیان اینکه از برنامه‌های هفته تعاون دیدار با اعضای تعاونی‌ها است، افزود: هدایت مردم به سمت تشکیل تعاونی می‌تواند تبدیل به یک فعالیت اقتصادی پایدار شود..

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه تعاونی تاکسی رانی نیز به مناسبت هفته تعاون در سطح استان رژه خواهند داشت و به ترویج فرهنگ تعاون کمک می‌کنند، افزود: سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاون گران برتر استان نیز در این هفته برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه افتتاح تعاونی‌های تولید پوشاک و آبیاری بارانی، کارگاه آموزشی حوزه پوشاک و بازدید از تعاونی‌های نمونه و الگو از دیگر برنامه‌های هفته تعاون است، تصریح کرد: همچنین در این هفته با ائمه جمعه در سراسر استان دیدار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

سیزدهمین جشنواره تعاون گران برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.