ویدئوی مفهومی iPhone XS از مشخصات این گوشی پرده برداشت

ویدئوی مفهومی از رندر iPhone XS که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، مشخصات ظاهری این گوشی را فاش کرد.

ویدئوی مفهومی iPhone XS از مشخصات این گوشی پرده برداشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حال حاضر، بسیاری از مشتاقان در زمینه فناوری منتظر این هستند تا کمپانی اپل آیفون‌های جدید خود را معرفی کند و این اشتیاق و هیجان به تازگی با انتشار ویدئویی مفهومی از رندر iPhone XS بیشتر شده است. به تازگی ویدئویی مفهومی از اخبار فاش شده از مشخصات گوشی‌های جدید اپل ساخته و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که مدل 6.5 اینچی آیفون یعنی iPhone X را نمایش می‌دهد.

این ویدئو با نام طرح مفهومی iPhone XS شناخته می‌شود که دو مدل این آیفون را در دو زاویه مختلف نشان می‌دهد. iPhone XS قرار است هفته دیگر یعنی 12 سپتامبر (21 شهریور) در مراسمی که اپل کارت دعوت آن را فرستاده است، رونمایی شود. علاوه بر iPhone XS، اپل در نظر دارد در تاریخ اعلام شده سری جدید Apple Watch و آیفون 6.1 اینچی LCD خود را معرفی کند.

مهمترین مسئله درباره ویدئوی منتشر شده از iPhone XS این است که این ویدئو بر اساس تصاویری که اپل برای بازاریابی این گوشی منتشر کرده، ساخته شده است و احتمال دارد برخی ویژگی‌ها که از ظاهر این گوشی مشخص شده مغایر با مشخصات اصلی رونمایی شده باشند.

گفتنی است، پیش از این نام و تصاویر منتشر شده iPhone XS توسط کمپانی اپل تأیید شده است. در ادامه می‌توانید ویدئوی مفهومی منتشر شده از iPhone XS را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

ویدئوی مفهومی ساخته شده از iPhone XS

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار