تاریخ دقیق رونمایی گوشی هوشمند Pixel 3 گوگل مشخص شد

پس از شایعات فراوان، در نهایت تاریخ دقیق رونمایی نسل جدید گوشی‌های هوشمند گوگل مشخص شد.

شایعات معرفی گوشی Pixel 3 در ماه اکتبر چه مقدار صحت دارد؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل علاوه بر تمامی فعالیت‌های نرم افزاری که دارد، سه سال پیش در زمینه ساخت گوشی هوشمند نیز وارد بازار شد و توانست سری گوشی‌های پیکسل را عرضه کند.

سال گذشته در تاریخ 7 اکتبر شاهد عرضه دو نسخه جدید از سری پیکسل یعنی گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL بودیم و همین موضوع شایعات رونمایی از گوشی هوشمند Pixel 3 در ماه اکتبر سال جاری میلادی را قوت بخشیده است.

شایعات رونمایی گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL به قدری قوت گرفته است که حتی برخی از خبرگزاری‌ها تاریخ 4 اکتبر 2018 را برای رونمایی از این دو گوشی به ثبت رسانده‌اند.

اما به تازگی بر اساس گزارش‌های موثق، نسل جدید گوشی هوشمند پیکسل یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL در تاریخ 9 اکتبر 2018 در یک مراسم معارفه در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که تاریخ به ثبت رسیده، تاریخ دقیقی باشد و احتمالا طی روزهای آینده شاهد اعلام رسمی این تاریخ توسط مسئولان گوگل خواهیم بود. از طرف دیگر سال گذشته مشکلات خاصی برای بخش نرم افزاری نسخه های پیکسل و پیکسل 2 پیش آمد که باعث شد مسئولان بخش نرم افزاری گوگل تا مدت‌ها برای رفع باگ‌ها و مشکلات آن آپدیت نرم افزاری منتشر کنند.


بیشتر بخوانید: اپل به مدت دو ماه به مشتریان آمریکایی خود اشتراک رایگان iCloud می‌دهد


انتهای پیام/

شایعات معرفی گوشی Pixel 3 در ماه اکتبر چه مقدار صحت دارد؟

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار