ارزان‌ترین آیفون سال ۲۰۱۸ دیرتر معرفی می‌شود

اخبار جدید منتشر شده از کمپانی اپل از احتمال دیرتر معرفی شدن نسخه ارزان‌تر آیفون سال ۲۰۱۸ خبر می‌دهند.

ارزانترین آیفون سال 2018 دیرتر معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت زیادی است که اعلام شده اپل قرار است امسال در رویدادی در 9 سپتامبر، سه آیفون جدید معرفی کند. یک مدل 5.8 اینچی با پردازنده و سیستم دوربین جدید که جایگزین iPhone X می‌شود، یک مدل 6.5 اینچی با نام Plus و یک مدل 6.1 اینچی که ارزانترین مدل در بین سه مدل آینده آیفون خواهد بود.

ارزان‌قیمت‌ترین مدل آیفون 2018 قرار است به جای نمایشگر AMOLED صفحه نمایشی با جنس OLED و بدنه‌ای از جنس آلومینیم داشته باشد. همه iPhoneهای 2018 با فناوری شارژ بی‌سیم، فناوری Face ID و بریدگی بالای صفحه نمایش تولید خواهند شد. آیفون‌های 2018 از نظر ظاهر شبیه به هم خواهند بود اما نسخه ارزانتر آن‌ها، آیفون 6.1 اینچی یک دوربین در پنل پشتی خود خواهد داشت. همه آن‌ها از ژستی استفاده خواهند کرد که سال گذشته اپل برای iPhone X معرفی کرد.

یکی از تحلیلگران مطرح اپل به نام Ming-Chi Kuo جدولی را طراحی کرده است که در آن همه مشخصات آیفون‌های سال 2018 اپل را آورده و تفاوت آن‌ها را با هم مطرح کرده است. نسخه 6.5 اینچی آیفون احتمالا با قیمت یک‌هزار دلار عرضه خواهد د که این می‌تواند معنی ارزانتر شدن مدل جایگزین iPhone X باشد و با قیمت 100 دلار ارزانتر از سال پیش عرضه شود.

ارزانترین آیفون سال 2018 دیرتر معرفی می‌شود

آیفون 6.1 اینچی احتمال دارد به دلیل مشکلات به وجود آمده در برنامه تولید آن، ماه اکتبر معرفی شود. همچنین، بر اساس پیش‌بینی‌های اعلام شده، نهم سپتامبر روز رونمایی از دیگر مدل‌های آیفون خواهد بود. پیش‌بینی دیگر این است که احتمال دارد نسخه‌های 6.1 و 6.5 اینچی آیفون‌های 2018 در برخی از بازارها با قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت تولید شوند.

Kuo پیش‌بینی کرده است که آیفون‌های امسال توانایی پشتیبانی از قلم هوشمند اپل، Apple Pencil را نخواهند داشت. دلیل پیش‌بینی او هم این است که استفاده از این قلم‌ها تجربه جالبی به همراه نخواهد داشت. در مقابل، امکان تقسیم‌بندی صفحه نمایش برای Multitasking می‌تواند در مدل بزرگ آیفون ارائه شود.

گفتنی است، در رویدادی که اپل قرار است آیفون‌های 2018 را معرفی کند، نسخه به روز شده Airpod و شارژر بی‌سیم AirPower را به همراه جدیدترین Apple Watch و نسل جدید iPad Pro معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

معرفی مدل ارزان آیفون در سال 2018 عقب افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار