رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با اتمام طرح‌های گردشگری دولت تدبیر و امید ۷۶ هزار تخت به مجموعه تخت‌های اقامتی و گردشگری کشور افزوده می‌شود.

صنعت گردشگری می‌تواند باعث جهش اقتصادی کشور شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور در حاشیه بازدید از هتل چهار ستاره نیشابور گفت:تعداد بسیاری طرح‌های جذب گردشگر در دستور کار قرار دارد که با بهره برداری از آن‌ها شاهد دگرگونی در حوزه گردشگری کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دولت از محل صندوق توسعه ملی وام‌های ۱۴ درصدی در اختیار سرمایه گذاران حوزه گردشگری قرار می‌دهد افزود: ۱۰ طرح حوزه گردشگری با هزینه بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در استان خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد که شامل طرح‌های اقامتی و جذب گردشگر است.

مونسان تصریح کرد: نیشابور جزو شهر‌های مهم کشور در حوزه صنعت گردشگری است و هتل چهار ستاره آن که ظرفیت پنج ستاره شدن را دارد از زیرساخت‌های مهم در این حوزه است که برای ساخت آن ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

معاون رئیس جمهور گفت: حوزه گردشگری در دولت تدبیر و امید مورد توجه ویژه قرار دارد و اعتقاد بر این است که صنعت گردشگری می‌تواند باعث جهش اقتصادی کشور شود لذا باید سرمایه گذاران در این زمینه تشویق شوند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

نیشابور جزو شهر‌های مهم کشور در حوزه صنعت گردشگری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار