معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح‌‎ تدبیر در 600 مدرسه این استان برگزار می شود.

اجرای طرح تدبیر  در 600 مدرسه همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یاسر نانکلی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه طرح تدبیر در راستای تعالی و ارتقای کیفیت مدیریت مدارس ابتدایی در 600 مدرسه استان اجرا می‌شود،افزود: با انجام پژوهش و بکارگیری یافته‌های پژوهشی می‌توان این فرآیند را تداوم بخشید.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در مدرسه باید تجلی‌بخش سیاست مدرسه‌ محوری و تفویض اختیارات به مدارس باشد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی مدارس، فرایندی مستمر و پایان‌ناپذیر است.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان افزود: مدرسه یک سازمان یا مجموعه‌ای هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانش‌آموزان تعریف شده است.

نانکلی ادامه داد: هر واحد آموزشی می‌تواند براساس دیدگاه مدیریتی حاکم بر آن و به اقتضای شرایط و ویژگی‌های خاص خود اهدافی را در دستور کار خود قرار دهد و برای رسیدن به این اهداف با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامه‌هایی را تدوین و به مرحله اجرا در آورد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی به عنوان امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است که در هر سازمانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در آموزش وپرورش به صورت جزئی و اجرایی و زمانبندی در قالب برنامه سالانه مدارس و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

انتهای پیام/ب

طرح تدبیر  در 600 مدرسه همدان اجرایی می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.