معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: 96 راهبر آموزشی در استان همدان در سال تحصیلی آینده مشغول به فعالیت خواهند شد.

فعالیت 96 راهبر آموزشی در مدارس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ یاسر نانکلی ،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان  افزود: راهبران آموزشی باید از شایستگی‌ها و صلاحیت‌های دانشی و روزآمد برخوردار باشند تا بتوانند هدایت، راهبری و نظارت بر فرآیندهای آموزشی و پرورشی را با تمرکز بر فعالیت مدارس، مدیران و معلمان به نحو مطلوب انجام دهند.

وی با بیان اینکه در انتخاب راهبران آموزشی باید دقت نظر و اهتمام بیشتری داشته باشیم، افزود: انتخاب راهبران آموزشی از بین نیروهای دوره ابتدایی بر اساس سهمیه تخصیصی بر عهده شهرستان‌ها، نواحی و مناطق است که با تأیید آموزش و پرورش استان صورت می‌گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان دستیابی به تعالی مدیریت آموزشگاهی، رشد و بالندگی حرفه ای کارکنان در راستای تسهیل تحقق اهداف آموزشی و پرورشی را از مهم‌ترین اهداف فعالیت راهبران آموزشی در سطح استان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه 96 راهبر آموزشی در سطح استان همدان در سال تحصیلی آینده مشغول به فعالیت خواهند شد، خاطرنشان کرد: امید است با اقدامات سازنده بتوانیم مسیر حرکت به سوی عدالت آموزشی را در مجموعه آموزشی فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/ج

96 راهبر آموزشی در سال تحصیلی آینده فعالیت خواهند کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.