باشگاه تراکتورسازی تبریز با جذب احسان حاج صفی بازهم معادلات بازار نقل و انتقالات را به نفع خود تغییر داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حاج صفی بعد از کش و قوس‌های فراوان به باشگاه تراکتورسازی پیوست. این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران همراه با اشکان دژاگه و مسعود شجاعی قرار است امسال پرشور‌های تبریزی را به یک تیم رویایی تبدیل کنند.

تراکتورسازی تبریز هر روز رویایى‌تر از دیروز

تراکتورسازان که نشان داده بودند از رقابت با تیم هاى مطرح هراسى ندارند، بازیکنانى را جذب کردند که معادلات بازار نقل و انتقالات لیگ برتر را به نفع خودشان عوض کردند.

این تیم تبریزى که در ابتداى امر جان توشاک سرمربی اسبق تیم فوتبال رئال مادرید را به خدمت گرفته بود و بعد از آن در جذب بازیکن کمى ضعیف عمل کرد و کسى گمان نمى کرد در کوران رقابت با تیم هاى دیگر دوام بیاورد، اما ناگهان مالک متمول تراکتورسازى سر کیسه را شُل کرد و اقدام به جذب بازیکنانى کرد که هر کدام براى خود اسم و رسم زیادى دارند.

اشکان دژاگه و مسعود شجاعى از بازیکنان سرشناسى بودند که عضو این تیم شدند، ملى پوشان مورد اعتماد کى روش که در تیم هاى خود وزنه اى بودند. جذب این بازیکنان با هزینه هاى گزاف در روزهایى که مردم زیر فشار اقتصادى بودند صداى منتقدان را درآورد، اما از آن جایى که تراکتوری‌ها در فصل جدید برنامه هاى کلان داشتند مسئولان این باشگاه بیکار ننشستند و بازیکنان دیگرى از آسیا و اروپا به ترکیب خود اضافه کردند تا ترکیب پورشور‌ها دیدنى‌تر شود. امروز هم خبر رسید احسان حاج صفى با تراکتور سازى قرارداد بسته و پیراهن این تیم را بر تن مى کند و قرار است رامین رضاییان هم به زودى به جمع پرشور‌ها بپیوندد.

تراکتورسازی تبریز هر روز رویایى‌تر از دیروز

حضور این همه ستاره، ترکیب تراکتورسازى را دیدنى تَر و دلنوازتر کرده است و این مى تواند نوید یک لیگ جذاب را به فوتبال ایران بدهد به شرطى که از این پتانسیل به خوبى استفاده شود و این تیم پرهوادار به سرنوشت استیل آذین دچار نشود. استیل آذینى که با حضور ستاره هاى فراوان، نامى از این تیم در فوتبال ایران دیده نمى شود.

تراکتورى‌ها مزیتی که نسبت به استیل آذین دارند این است که هواداران پرشورى از آن‌ها حمایت مى کنند و شاید امروز زنوزى به واسطه همین هواداران است که دست و دلبازى مى کند تا تراکتورسازى آقاى فوتبال ایران شود.

حضور این همه ستاره و ملى پوش در تراکتورسازى یک نکته منفى دارد که تعداد لژیونر‌ها را کم خواهد کرد و دیگر در اروپا نامى از این ستارگان شنیده نمى شود چه بسا حضورشان مى توانست نام ایران را در فوتبال جهان پرآوازه کند.

با این حال امیدواریم لیگ ما با حضور ستاره‌های تیم ملی جذاب و دیدنى شود و رقابت تیم‌ها داغ‌تر از قبل شود و قهرمانى ایران در جام ملتهاى آسیا را در پى داشته باشد.


بیشتر بخوانید: حاج صفی به تراکتورسازی پیوست

تابش: پرداخت مبلغ رضایت نامه حاج صفی در توان ما نیست


انتهای پیام/ 

سومین کاپیتان تیم ملی در جمع تراکتورسازان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار