سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من جذب رضاییان را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم چرا که یک گروه از باشگاه در نقل و انتقالات با بازیکنان مدنظر مذاکره می‌کنند.

حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی قطعی رضاییان از اوستنده بلژیک و احتمال پیوستنش به این تیم تبریزی اظهار کرد: من جذب رضاییان را نه تایید و نه تکذیب می کنم چرا که  یک گروه از باشگاه تراکتورسازی در نقل و انتقالات با بازیکنان مدنظر مذاکره می کنند و بعد از آن هر وقت توافق نهایی صورت گرفت ما اقدامات بعدی را انجام می دهیم.

رضاییان و حاج صفی می توانند به تیم ما کمک کنند 

او درباره پیشنهاد 7 و 8 میلیاردی تراکتورسازی به رضاییان و حاج صفی بیان کرد: نمی دانم این اعداد و ارقام را از کجا آوردند که می گویند پیشنهادهای نجومی به این 2 بازیکن دادیم. هر چیزی حدودی دارد و هر کدام از بازیکنان ارزش مالی شان متفاوت است و ما هزینه های زیادی برای بازیکنان جدید نمی کنیم. البته این بازیکن می توانند به تیم ما کمک کنند اما در جریان مذاکره با آنها نیستم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره دربی تبریز تصریح کرد: شهرآوردها همواره سخت و هیجان انگیز هستند و به نتایج هفته های قبل 2 تیم ارتباطی ندارد. بازیکنان 2 تیم انگیزه های خاص برای دربی دارند و امیدوارم بازی با کیفیتی در دربی شاهد باشیم.

برد تراکتورسازی  در دربی تبریز به معنای  تبانی نیست 

آذرنیا درباره اینکه زنوزی مالک 2 باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی به شمار می آید و احتمال تبانی در دربی تبریز وجود دارد، گفت: تیم ما برابر سایپا پیروز شد و مقابل سپاهان هم بازی باخته را با تساوی عوض کرد، بنابراین تیم ما روی کاغذ شانس زیادی برای برد دربی تبریز دارد. همچنین ما به دنبال برد دربی هستیم تا روند رو به رشد ما متوقف نشود و از آن طرف هم حساسیت این بازی برای تیم ماشین سازی تبریز کمتر از ماست. اگر تیم ما این بازی را پیروز شود این بدان معنی نیست که تبانی در این بازی رخ داده است و به طور حتم شاهد بازی جوانمردانه از سوی 2 تیم خواهیم بود.

این تفکر درست نیست که برکناری کریمی ارتباطی با دربی تبریز دارد 

او درباره اینکه برکناری فیروز کریمی ارتباطی به دربی تبریز دارد، بیان کرد: این تفکر درست نیست که گفته می شود فیروز کریمی در آستانه دربی تبریز برکنار شده است تا تراکتورسازی نتیجه بگیرد. اگر تیم ما در حضور 60 هزار هوادار محبوب خود  در دربی برنده شود یعنی تبانی کردیم!

یوسفی هنوز از لیست نفرات تراکتورسازی خارج نشده است 

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره وضعیت یوسف سیدی تصریح کرد: این بازیکن روز پنج شنبه با نظر توشاک در اختیار باشگاه قرار گرفت و اجازه تمرین پیدا نکرد. البته این بازیکن از لیست تیم هنوز خارج نشده است و درباره او تصمیم نگرفتیم.

او درباره اینکه یک بازیکن جایگزین سیدی در لیست نفرات می شود؟ گفت: این احتمال وجود دارد یک بازیکن جایگزین سیدی در لیست نفرات بزرگسال ما شود اما هنوز تصمیم نهایی را در این باره نگرفتیم.

آذرنیا درباره اینکه سیدی به تازگی به تراکتورسازی پیوسته و چرا خیلی سریع از لیست تیم خارج شد، اظهار کرد: این بازیکن با نظر توشاک جذب شده است و سرمربی تیم به تدریج بازیکنان را می شناسد و تصمیم گرفت که سیدی را در اختیار باشگاه قرار بدهد. علت این اقدام توشاک را نمی دانم و فکر نمی کنم کنار گذاشتن سیدی دلیل انضباطی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: 

جدایی سیدی از تراکتورسازی قطعی شد/ توشاک به کشورش باز می‌گردد

رضاییان و حاج صفی گزینه‌های خرید تراکتورسازان / ۳ بازیکن از لیست پرشور‌ها خارج می‌شوند

واکنش باشگاه تراکتورسازی به پیشنهاد مجدد به رضاییان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.