باشگاه‌های سپاهان و تراکتورسازی برای انتقال احسان حاج صفی دست به کار شدند.

دوئل سپاهان و تراکتورسازی بر ای جذب حاج صفی/ پیشنهاد مالی المپیاکوس در اختیار زرد پوشان اصفهانیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که فصل نقل و انتقالات یونان امشب «شنبه» به پایان می‌رسد، اما هنوز تکلیف احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی کشورمان برای فصل آینده هنوز مشخص نشده است.

حاج صفی از ۲ باشگاه سپاهان و تراکتورسازی پیشنهاد دارد و با توجه به اینکه مبلغ پیشنهادی تراکتورسازان نسبت به زرد پوشان اصفهانی برای فصل بعد زیاد است بنابراین این بازیکن بر سر ۲ راهی قرار دارد که به کدام تیم بپیوندد.

حاج صفی با باشگاه المپیاکوس قرارداد ۲ ساله دارد و ۲ تیم سپاهان و تراکتورسازی برای جذب این بازیکن باید رضایت نامه اش را از باشگاه یونانی بگیرند. گفته می‌شود باشگاه یونانی مبلغ بالایی برای صدور رضایت نامه حاج صفی درخواست کرده است و مدیران باشگاه‌های خواهان این بازیکن در حال مذاکره با مدیربرنامه‌های او هستند تا در آخرین روز نقل و انتقالات بتوانند بمبی بترکانند.

زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی شب گذشته دوباره راهی ترکیه شده است و گفته می‌شود او قرار است با مدیربرنامه‌های حاج صفی مذاکره کند تا تکلیف این بازیکن برای فصل بعد مشخص شود.

باشگاه المپیاکوس پیشنهاد مالی خود را ارائه کرد

مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان درباره آخرین وضعیت حاج صفی در گفتگو به خبرنگار ما گفت: حاج صفی با باشگاه المپیاکوس قرارداد دارد و برای اینکه بازیکن آزاد شود باید رضایت نامه اش را از این باشگاه یونانی بگیریم؛ بنابراین درخواست خود را برای به خدمت گرفتن حاج صفی ارائه کردیم و منتظر پاسخ باشگاه یونانی هستیم.

او ادامه داد: باشگاه المپیاکوس پیشنهاد مالی خود را به ما ارائه کرده است و باید ببینیم می‌توانیم چنین رقمی را برای دریافت رضایت نامه حاج صفی بدهیم یا نه!

مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان کرد: حاج صفی سابقه حضور در سپاهان را دارد و ما هم تمایل به جذب این بازیکن را داریم، اما مبلغ رضایت نامه این بازیکن زیاد است و باید ببینیم از عهده پرداخت این رقم بر می‌آییم یا از جذب حاج صفی باید منصرف شویم.


بیشتر بخوانید: واکنش مدیرعامل سپاهان به انتقال قرضی حاج صفی به زردپوشان اصفهانی

تابش: کاری به سایر پیشنهاد‌های حاج صفی نداریم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.