مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مسائل دیگر تیم‌ها به ما ارتباطی ندارد و کاری به پیشنهاد‌های سایر تیم‌ها به حاج صفی نداریم.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد نجومی تراکتورسازی به حاج صفی اظهار کرد: مسائل دیگر تیم ها به ما ارتباطی ندارد و کاری به پیشنهادهای سایر تیم ها به حاج صفی نداریم اما علاقمند هستیم که حاج صفی را به خدمت بگیریم. این بازیکن هم دوست دارد به تیم سابقش سپاهان بازگردد و همه تلاش خود را می کنیم تا این انتقال محقق شود.

او ادامه داد: در حال حاضر مشغول مذاکره با مدیربرنامه حاج صفی هستیم و امیدوارم شرایطش فراهم شود تا این بازیکن را جذب کنیم. البته انتقال حاج صفی به سپاهان  هم به این بازیکن و هم به باشگاه المپیاکوس یونان بستگی دارد.

  علی محمدی فکر می کرد ترک باشگاه به نفعش است 

تابش درباره وضعیت جلال علی محمدی بیان کرد: جلال علی محمدی فکر می کرد که در سپاهان کمتر بازی به او می رسد به همین علت این بازیکن قصد داشت از تیم ما جدا شود اما تصمیم گرفت به تمرینات بازگردد. باشگاه و قلعه نویی سرمربی تیم دوست نداشتند علی محمدی از تیم جدا شود و این بازیکن ذهنیت این را داشت که بازی به او نمی رسد و ترک باشگاه به نفعش است اما در نهایت در تیم ماندگار شد.

ما به دنبال اخذ حق رشد از تیم ها هستیم 

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه علی محمدی از آکادمی این باشگاه است، گفت: علی محمدی جزء آکادمی باشگاه سپاهان است اما بازگشت او به تیم ما ارتباطی به این موضوع ندارد. همچنین حدود 20 بازیکن در لیگ برتر محصول آکادمی باشگاه سپاهان هستند و ما به دنبال اخذ حق رشد از تیم ها هستیم.

داوری در طول 5 هفته منصفانه نبوده است 

او درباره نارضایتی باشگاه سپاهان از عملکرد داوران تصریح کرد: بله ما نسبت به عملکرد داوران اعتراض داریم چرا که همان طور که کارشناسان اذعان کردند داوری در 5 هفته اخیر برای تیم ما منصفانه نبوده است. البته امیدوارم اشتباهات داوری برای تیم ما اتفاقی باشد اما تیم ما از این اشتباهات متضرر شده است.

اقدام لازم برای برخورد با داوران باید صورت بگیرد 

تابش ادامه داد: ما به داوران احترام می گذاریم اما در طول این 5 هفته از لیگ برتر از داوری ضربه خوردیم و شاید در بازی با پیکان در همان اوایل بازی، بازیکن این تیم اخراج می شد ما می توانستیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم و اکنون در صدر جدول بودیم. از کمیته داوران خواهش می کنیم عملکرد داوران در بازی های ما را بررسی کنند و اگر اعتراضمان  درست بود اقدام لازم را برای برخورد با داوران انجام بدهند.

بازی های تیم ما از هفته هفتم در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود 

او درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: بازی بعدی ما در خارج از خانه است و بعد از آن لیگ برتر به مدت 20 روز تعطیل می شود و در این مدت فرصت کافی برای ترمیم ورزشگاه وجود دارد. به طور حتم بازی تیم ما در  هفته هفتم  بعد از تعطیلات در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

تعطیلات لیگ برتر برای تیم ما مفید است 

تابش درباره ارزیابی اش از تعطیلات لیگ برتر تصریح کرد: با توجه به اینکه تغییرات تیم ما قابل توجه بوده است بنابراین این تعطیلات  جهت هماهنگی میان بازیکنان برای تیم ما مفید است. قلعه نویی هم هنوز برنامه اش را برای این تعطیلات به باشگاه نداده است تا در این باره اقدامات لازم را انجام بدهیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره بازی با پارس جنوبی جم اظهار کرد: ما برای کسب 3 امتیاز همه بازی ها به زمین مسابقه می رویم و امیدوارم بازیکنان برابر پارس جنوبی جم هم خوب بازی کنند و این دیدار را پیروز شویم.


بیشتر بخوانید: 

جلال علی‌محمدی خودش می خواهد از سپاهان برود

فتاحی: بحث انتقال قرضی حاج صفی به سپاهان مطرح است


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.