سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بحث انتقال قرضی حاج صفی به تیم ما مطرح شده است و امیدواریم باشگاه المپیاکوس یونان این پیشنهاد را قبول کند.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت احسان حاج صفی تصریح کرد:  حاج صفی با باشگاه المپیاکوس یونان به مدت 2 سال قرارداد دارد و در حال حاضر از یک طرف با باشگاه یونانی و از سوی دیگر با این بازیکن روبرو هستیم. مسئولان باشگاه در حال رایزنی با مدیربرنامه حاج صفی هستند تا رضایت طرفین را برای حضور این بازیکن در تیم ما را فراهم کنند.

او ادامه داد: بحث انتقال قرضی حاج صفی به سپاهان مطرح شده است و امیدواریم باشگاه المپیاکوس یونان پیشنهاد باشگاه را قبول کند و این بازیکن به تیم ما منتقل شود.

مسئولان جم ، هتل در اختیار تیم ما قرار ندادند

فتاحی درباره بازی با پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: طبق برنامه اعضای تیم روز چهارشنبه برای بازی با پارس جنوبی عازم جم می شوند و محل اقامت تیم ما در عسلویه خواهد بود. متاسفانه مسئولان جم با وجود پیگیری سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات، هتل در شهر جم در اختیار ما نگذاشتند و مجبور هستیم در عسلویه اسکان یابیم. ما یک ساعت قبل از بازی از عسلویه باید به جم برویم تا برابر پارس جنوبی صف آرایی کنیم و کارمان سخت است. مسئولان سازمان لیگ باید تدبیری بیاندیشند تا تیم ها در جم اسکان یابند تا دغدغه ای در این باره نداشته باشند.

او ادامه داد:تیم های لیگ برتر سال گذشته در مهمانسرا اقامتگاه  سازمان بنادر کشتیرانی مستقر می شدند اما امسال مسئولان جم  بیان کردند که این مهمانسرا برای کارمندان سازمان است و مکانی برای اسکان تیم های لیگ برتری نداریم. همه تیم ها درباره محل اقامت در جم با مشکل مواجه هستند و باید راهکاری برای این موضوع در نظر گرفته شود.

ما باید تابع برنامه های سازمان لیگ باشیم 

فتاحی درباره اینکه لیگ برتر بعد از هفته ششم تعطیل می شود، گفت: تعطیلات لیگ برتر در زمان فیفا دی است و همه کشورها باید قانون فیفا دی را اجرا کنند. همه مسئولان سپاهان  و قلعه نویی سرمربی تیم همکاری لازم را با تیم ملی می کنند تا این تیم در جام ملت های آسیا نتایج خوبی بگیرد. به نفع تیم ما باشد یا نباشد باید تابع برنامه های سازمان لیگ باشیم و به تیم ملی کمک کنیم.

ورزشگاه نقش جهان برای کسب مجوز حرفه ای ایراد هایی دارد 

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت مجوز حرفه ای این  باشگاه تصریح کرد: کمیته ای  برای پیگیری صدور مجوز حرفه ای در باشگاه تشکیل شده است تا مشکلات این موضوع را حل کند. تنها ورزشگاه نقش جهان نقص هایی دارد که باید این معایب حل شود تا مجوز حرفه ای دریافت کنیم.

چمن ورزشگاه نقش جهان در هوای گرم سست می شود 

او درباره زمین ورزشگاه نقش جهان گفت: چمن این ورزشگاه در هوای گرم سست می شود و همین موضوع باعث می شود بازیکنان نتوانند به خوبی توپ را در زمین مسابقه حرکت بدهند. بنابراین با نظر مدیریت باشگاه و تایید قلعه نویی تصمیم گرفتیم بازی با تراکتور سازی را در فولاد شهر برگزار کنیم. به احتمال زیاد بازی های ما بعد از تعطیلات لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: اهالی فوتبال بعد از مدتها یک بازی خوب و زیبا از 2 تیم فوتبال سپاهان و تراکتورسازی مشاهده کردند و هواداران 2 تیم بدون حاشیه ای فقط تیم محبوب خود را تشویق کردند  جو خوبی در سکوهای ورزشگاه ایجاد شد.


بیشتر بخوانید: باشگاه سپاهان از داور لیگ برتری شکایت می‌کند

تابش: شرایط فراهم شود حاج صفی را به خدمت می‌گیریم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار