تیم فوتبال سپاهان به علت لغو پرواز اصفهان به عسلویه برنامه سفر خود را تغییر داد.

برنامه سفر سپاهانی ها تغییر کرد/ تمرینات زردپوشان اصفهانی 2 روز تعطیل می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه قرار بود بازیکنان تیم فوتبال سپاهان امروز «چهارشنبه» ساعت ۱۵ از اصفهان به عسلویه بروند، اما این پرواز لغو شد و سپاهانی‌ها در ۲ گروه راهی تهران می‌شوند و از آنجا ساعت ۱۳ به عسلویه می‌روند.

  • با همکاری‌های مسئولان جم، مهمانسرا سازمان بنادر و کشتیرانی جم در اختیار باشگاه سپاهان قرار گرفت تا این تیم مشکل اقامت نداشته باشد.
  • شاگردان قلعه نویی بعد از بازی با پارس جنوبی جم در مهمانسرای جم می‌مانند و صبح روز جمعه راهی تهران می‌شوند تا از آنجا راهی اصفهان شوند.
  • تمرینات تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با پارس جنوبی جم با صلاحدید امیر قلعه نویی به ۲ روز تعطیل می‌شود تا بازیکنان به استراحت بپردازند و بعد از آن آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر می‌شوند.

سعید فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: زمان پرواز تیم ما به عسلویه ساعت ۳ بعداز ظهر امروز بود، اما متاسفانه ساعت ۸ صبح روز گذشته اعلام کردند که این پرواز لغو شده است؛ بنابراین یکسری از بازیکنان این تیم امروز ساعت ۷ صبح از اصفهان به تهران رفتند و مابقی هم ساعت ۹ صبح راهی این شهر شدند تا ساعت ۱۳ از تهران عازم عسلویه شوند.

او ادامه داد: از مسئولان شهر جم تشکر می‌کنم که مهمانسرای سازمان بنادر و کشتیرانی را در اختیار تیم ما قرار دادند چرا که هوای عسلویه گرم است و بوی گاز و نفت بازیکنان ما را اذیت می‌کند. البته ارتفاع شهر جم بالاتر از سطح دریا است و مشکلی در این شهر نخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: تابش: کاری به سایر پیشنهاد‌های حاج صفی نداریم

بازگشت گل محمدی به اصفهان / توشاک به دنبال دومین برد فصل / نخستین حضور کریمی در لیگ هجدهم


انتهای پیام/

راهکار زرد پوشان اصفهانی برای سفر به عسلویه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار