عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به شایعه لجبازی کارلوس کی روش با سرمربی تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.

طالقانی: فهرست تیم ملی مورد تایید فدراسیون فوتبال است/ کی روش با برانکو لجبازی نداردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام فهرست ۲۹ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران توسط کارلوس کی روش پرتغالی و دعوت از تنها یک بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، صحبت‌هایی مبنی بر لجبازی سرمربی تیم ملی و برانکو ایوانکوویچ شنیده می‌شد و برای صحت و سقم و پیگری این موضوع تماس گرفتیم با عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و او در این باره بیان کرد: هیچ وقت کارلوس کی روش با لجبازی تیمش را ضعیف نمی‌کند و قطعا نفراتی که او انتخاب می‌کند، مورد تایید فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه است. هر مربی سلیقه‌ و دانشی به کارش دارد و کارلوس کی روش این موضوع را ثابت کرده است.

او افزود: فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را قبول داریم و فدراسیون فوتبال نمی‌تواند در مسائل فنی از سرمربی ایراد بگیرد. کی روش باید نفرات را انتخاب و بازی‌ها را اداره کند و نمی‌شود روی این موضوعات ایراد گرفت. اگر هدفمان اشکال گرفتن از سرمربی تیم ملی بود، پس چرا او را انتخاب کردیم؟

طالقانی در پایان گفت: بین برانکو و کی روش به طور قطع لجبازی وجود نخواهد داشت و سرمربی تیم ملی بر اساس علم و دانش خود این کار را انجام داده و ما نسبت به کار او اعتماد داریم و هیچ مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

گفتنی است، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از دی ماه ۱۳۹۷ آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در گروه D. این مسابقات باید به مصاف تیم‌های عراق، یمن و ویتنام برود و مشکلات بوجود آمده برای کی روش، می‌تواند به ضرر فوتبال کشورمان باشد.


بیشتر بخوانید:تناقض کی روش در رفتار دوگانه با موارد خاص!/ پاداشی که سردار برای پشت کردن به تیم ملی گرفت

فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی شهریور مشخص شد

بازتاب رسانه‌های خارجی و داخلی از درخشش تیم ملی فوتبال ایران 


انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مشکلات کی روش با برانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
اقای طالقانی جای شما در این فوتبال نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
فدراسیون خودش هم با پرسپولیس مشکل داره
آخرین اخبار