کارشناس فوتبال ایران گفت: بزرگانی مانند کی روش باید کمک کنند سردار آزمون با فراموشی اتفاق‌های تلخ در تیم ملی بماند.

بهتاش فریبا کارشناس فوتبال ایران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از جدیدترین فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: حسین حسینی، روزبه چشمی، علی کریمی، امید ابراهیمی، وریا غفوری و آرمین سهرابیان که از تیم فوتبال استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شده اند به حقشان رسیده اند و براساس لیاقتی که داشته اند کارلوس کی روش آن‌ها را به اردو دعوت کرده است. سرمربی تیم ملی همیشه به جوان‌ها بها می‌دهد و این بار هم تصمیم گرفته از آرمین سهرابیان که در هر ۲ پست دفاع چپ و دفاع میانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا توانایی هایش را اثبات کرده است در اردو استفاده کند.

فریبا: باید سردار آزمون در تیم ملی بماند/ زمان نشان داده تصمیم‌های کی روش بی اشتباه است

فرشید اسماعیلی هم می‌توانست بین دعوت شدگان باشد

او ادامه داد: با وجود اینکه انتقادات زیادی از کی روش به دلیل دعوت 6 بازیکن از استقلال صورت گرفته است، اما فکر می‌کنم او می‌توانست فرشید اسماعیلی را هم به اردو دعوت کند چراکه این بازیکن در ۲ فصل اخیر از بهترین‌های استقلال بوده است.

اگر ترابی بازیکن پرسپولیس بود حجم انتقاد‌ها از کی روش کمتر می‌شد

فریبا افزود: اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز بود و مهدی ترابی از ابتدای فصل به این تیم می‌آمد هواداران پرسپولیس به دلیل دعوت تنها یک بازیکن این تیم کمتر از کی روش انتقاد می‌کردند. در برخی پست‌ها سرمربی تیم ملی تصمیم به جوان گرایی گرفته مانند دفاع چپ که به آرمین سهرابیان جوان به جای محمد انصاری میدان داده است. شاید دلیل دعوت نشدن اسماعیلی هم تعدد بازیکن باکیفیت در پست هافبک طراح باشد.

فریبا: باید سردار آزمون در تیم ملی بماند/ زمان نشان داده تصمیم‌های کی روش بی اشتباه است

بزرگانی مانند کی روش باید کمک کنند سردار اتفاق‌های تلخ را فراموش کند

مدیرفنی سابق استقلال درباره اینکه چگونه سردار آزمون با وجود پس نگرفتن خداحافظی اش از تیم ملی بازهم در فهرست نفرات منتخب کی روش قرار گرفته است، تصریح کرد: سردار آزمون بچه خوبی است که پس از جام جهانی روسیه به دلیل حجم‌توهین‌هایی که یه خانواده اش صورت گرفت و می‌خواست کنار خانواده باشد از تیم ملی خداحافظی کرد. با توجه به جوانی آزمون به سردار حق می‌دهم که به دلیل توهین‌های صورت گرفته چنین کاری انجام بدهد، اما بزرگانی مانند کی روش باید به آزمون کمک کنند تا او حتی با وجود این مسائل از تیم ملی خداحافظی نکند. سردار بازیکن بسیارخوبی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

فریبا: باید سردار آزمون در تیم ملی بماند/ زمان نشان داده تصمیم‌های کی روش بی اشتباه است

سید جلال حسینی باید به تیم ملی دعوت می‌شد

فریبا درباره اینکه آیا بهتر نبود همزمان با بازگشت وریا غفوری به اردوی تیم ملی، کی روش نام سید جلال حسینی را هم بین بازیکنان دعوت شده قرار می‌داد و اینکه آیا اختلاف بین سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی تاثیری در کاهش تعداد بازیکنان پرسولیس در فهرست تیم ملی دارد یا خیر گفت: من هم فکر می‌کردم سید جلال به اردوی تیم ملی دعوت شود، اما نمی‌توانم روی اختلاف کی روش و برانکو ریز شوم. مدافع میانی یکی از پست‌هایی است که تجربه زیاد از فاکتور‌های آن محسوب می‌شود و بدون شک منتظری تجربه لازم را دارد. با این وجود بهتر بود از تجربه سید جلال حسینی هم در کنار جوانی و کیفیت نفراتی، چون مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی و روزبه چشمی استفاده می‌شد.

زمان نشان داده است تصمیم‌های کی روش بی اشتباه است

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان اظهار داشت: همیشه زمان نشان داده است تصمیم‌هایی که کی روش می‌گیرد بدون اشتباه  است و این بارهم باید به سرمربی تیم ملی زمان بدهیم.


بیشتر بخوانید: درخشان: کی‌روش شایسته‌ها را دعوت نکرد/ تیم ملی جای تسویه حساب شخصی نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار