مسئول مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس از درخشش هنرمندان این مرکز در سیزدهمین جشنواره نمایشی رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اصغر گروسی مسئول مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان فارس گفت: بنا بر اعلام هیئت داوران در بخش کارگردانی با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی مسعود احمدی کارگردان نمایش سال گذشته در حرم از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کرد.

وی افزود: مسعود احمدی همین جوایز را هم برای بخش طراحی صحنه به عنوان برگزیده دست آورد و در بخش نویسندگی نمایشنامه از وی به همراه دو اثر دیگر تقدیر شد.

گروسی ادامه داد: در بخش بازیگری زن هم گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی، شیما پورسهم الدین را به عنوان بازیگر برگزیده اعلام کرد.

وی اظهار کرد: در بخش بازیگری گروه داوران برای تشویق از دو بازیگر خردسال حاضر در نمایش‌های جشنواره، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر کرد که در این بخش یکی از جوایز به مینا خیری بازیگر خردسال نمایش سال گذشته در حرم رسید.

مسئول مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری تصریح کرد: در بخش اقلام گرافیکی "طراحی پوستر" هم با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از محمد علی بشنام طراح اقلام گرافیکی نمایش سال گذشته در حرم تجلیل شد.
انتهای پیام/ر

درخشش هنرمندان تئاتر حوزه هنری فارس در جشنواره رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار