اکران 10 فیلم‌ جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اکران 10 فیلم‌ بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اردبیل آغاز شد.

سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینماهای اصفهان در حال برگزاری است که همزمان با اکران این فیلم‌ها در اصفهان، سینما انقلاب اردبیل نیز برای اکران این فیلم‌ها مهیا شده تا شاهد اکران 10 فیلم این جشنواره در اردبیل باشیم.

وی از آغاز اکران این فیلم‌ها در سینما انقلاب اردبیل خبر داد و افزود: بر این اساس نخستین اکران این جشنواره با فیلم وال مپول در ساعت 17 و فیلم قهرمان کوچک در سال 19 روز گذشته انجام شد و شاهد استارت آغاز اکران این فیلم‌ها در اردبیل بودیم.

دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اردبیل از اکران فیلم آهوی پیشونی سفید در ساعت 17 و فیلم لالا کن در ساعت 19 امروز در سینما انقلاب خبر داد و گفت: برای فردا دوشنبه نیز در نظر گرفته شده تا فیلم سیمین در ساعت 17 و فیلم پرنسس طلسم شده در ساعت 19 اکران شده و برای تماشاچیان به نمایش گذاشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در روز سه‌شنبه 13 شهریورماه نیز در ساعت ١٧ فیلم سوم شخص غائب و در ساعت ١٩ فیلم تپلی اکران می‌شود و برای چهارشنبه 14 شهریورماه نیز فیلم ال کلاسیکو برای ساعت 17 و فیلم دوچ برای ساعت 19 برای اکران در نظر گرفته شده است.

اسحاقی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اکران مناسب فیلم‌های این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک نوجوان در اردبیل تصریح کرد: براساس تمهیدات اتخاذ شده شاهد اکران این فیلم‌ها بدون هیچ نارسایی و مشکلی خواهیم بود و امیدواریم شاهد استقبال گسترده و پرشور از این دوره از اکران فیلم‌های جشنواره باشیم.

انتهای پیام/ ع

اکران فیلم در بیست و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.