برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در اردبیل

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تا پایان سال سه جشنواره مهم در سطح استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،غریب منوچهری، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در اردبیل اظهار داشت:‌ براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال سه جشنواره مهم در سطح استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سه جشنواره در حوزه‌های موسیقی، فیلم کوتاه و مد و لباس است، افزود: با برگزاری چنین جشنواره‌هایی تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم تولیدات و آثار هنرمندان را هر چه بیشتر به همگان معرفی کرده و زمینه گرایش افراد را به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان فراهم کنیم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری هفته هنر استان اردبیل خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی برای برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری در استان تدارک دیده شده که با همکاری و مشارکت این اداره کل و انجمن‌های هنری استان شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

منوچهری با اشاره به برنامه‌های این هفته تصریح کرد: در این برنامه برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید کشوری و منطقه‌ای و استانی، برگزاری نشست‌های هم اندیشی هنرمندان، برپایی نمایشگاه‌های حوزه تجسمی و مد و لباس، اکران فیلم  و برخی برنامه‌های دیگر در نظر گرفته شده تا اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در اردبیل افزود: استقبال هنرمندان و علاقه‌مندان به سینما از جشنواره فیلم فجر بسیار مطلوب و مناسب بوده و در برخی سالن‌های نمایش اردبیل و شهرستان‌ها شاهد اجرای آثار تولیدی گروه‌های نمایشی استان بودیم و علاوه بر این رویداد مهم جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز به شکلی مناسب در ایام دهه فجر برگزار شد.

انتهای پیام/ ع

جشنواره فیلم فجر در اردبیل

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.