معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پنج فیلم کودک برای دانش‌آموزان در ایام برپایی جشنواره فیلم فجر در اردبیل بصورت رایگان اکران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، غریب منوچهری ، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: پنج فیلم سینمایی کودک و نوجوان همزمان با برپایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در اردبیل برای دانش‌آموزان نمایش داده می‌شود.

وی افزود: فیلم‌های سینمایی قهرمانان کوچک، دنیای کیف‌ها، فیلشاه، دزد و پری 2 و شکلاتی به مدت پنج روز از 14 تا 18 بهمن‌ماه امسال در سالن سینما قدس اردبیل نمایش داده می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ ارشاد استان اردبیل گفت: این برنامه‌ها در چارچوب سیاست‌های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان طراحی شده و تماشای این آثار برای دانش‌آموزان رایگان می باشد.

 منوچهری بیان کرد:  مدارس اردبیل از طریق اداره کل آموزش و پرورش و  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل می‌توانند از شرایط نمایش رایگان پنج فیلم سینمایی کودک و نوجوان در ایام برپایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بهره ببرند. 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ ارشاد استان اردبیل تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در اردبیل نیز با اکران 16 فیلم میزبان علاقمندان و تماشاگران می باشد.

منوچهری اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر به میزبانی شهر اردبیل همزمان با تهران از 13 بهمن‌ماه با آیین ویژه‌ای به مناسبت جشن پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با حضور اصحاب فرهنگ، ادب، هنر و مسئولان استان آغاز و تا ٢٤ بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.

 

انتهای پیام/ع

اکران فیلم در سینما قدس اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.