استاندار کرمانشاه گفت: واگذاری زمین برای ساخت واحد مسکونی 135 خانوار مستاجر واحدهای تخریبی آسیب دیده ناشی از زلزله سال گذشته آغاز شد.

135 مستاجر زلزله زده صاحب زمین شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  بازوند استاندار کرمانشاه در این آیین در سخنانی با تبریک فرارسیدن هفته دولت و عید غدیر و همچنین تبریک به مردم قصرشیرین برای تصویب کلیات لایحه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین،  گفت: یکی از مطالبه های اصلی، تامین مسکن برای مستاجران زلزله زده ای بود که مسکن نداشتند.

هوشنگ بازوند افزود: در مرحله نخست قرار بود به هر سه مستاجر آسیب دیده زلزله که فاقد زمین و مسکن به نام خود و همسرانشان بودند زمین واگذار شود تا بتوانند با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت نسبت به ساخت آن در قالب مجتمع اقدام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به مشورتی که با مدیر کل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار کرمانشاه انجام شد قرار شد به مناسبت فرارسیدن عید غدیر در قصرشیرین در مجموع 60 قطعه زمین به هر 2 مستاجر، یک قطعه 150 تا 200 متری واگذار شود تا در قالب ساختمان 2 طبقه احداث شودمستاجران باید ظرف مدت 6 ماه نسبت به احداث واحدها اقدام کنند در غیر این صورت شاهد ابطال امتیاز از این خانوارها خواهیم بود.

انتهای پیام/ز


به هر دو 2 مستاجر یک قطعه زمین واگذار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.