معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مداخلات روانی مناطق زلزله‌زده را گامی روبه‌جلو در مدیریت پس از بحران کشور دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سلیمان پاک‌سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : مداخله پس از بحران زلزله تنها مداخله کالبدی و سازه‌ای نیست و مداخله اجتماعی و روانی را می‌طلبد که خوشبختانه در نظامی که برای بهبود و بازسازی بعد از زلزله پیش‌بینی شده است این امر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: پیش‌بینی‌های حوزه اجتماعی و روانشناختی هم در این زمینه شده که آخرین مقطع آن ایجاد این مرکز است تا به شکل تخصصی در موارد شناسایی شده مداخله کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: در حال طی کردن تجربه جدیدی از مدیریت پس از بحران هستیم و در این زمینه در کنار هم قرار گرفتن مداخلات مختلف و در حال پیاده کردن یک پکیجی از مداخلات هستیم که که جای خوشحالی و یک گام رو به جلو در برنامه‌ریزی و مدیریت بحران در کشور است.

پاک‌سرشت تصریح کرد: نتایج این مداخلات روانی هم در کاهش آمار خودکشی این مناطق نمایان شده است.

وی ادامه داد: جذابیت این فعالیت بخشی از یک اقدام جدید و مکمل برای بقیه فعالیت‌هایی است که دستگاه ‌ها برای مدیریت بحران و پس از بحران انجام می‌دهند و برای این اقدام باید به مجموعه مدیریتی استان تبریک گفت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: با دنبال کردن این فعالیت‌های نوآورانه و سیاست‌های جدید نتایج هم متفاوت از قبل خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مداخله پس از بحران زلزله تنها مداخله کالبدی و سازه‌ای نیست

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.