همزمان با هفته دولت 16 طرح گردشگری در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازبه‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون اللهیاری همزمان با هفته دولت در آیین اقتتاحیه 16 طرح گردشگری در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر 350 طرح گردشگری در پهنه استان اصفهان با سرمایه بخش خصوصی با ارزش 10 هزار میلیارد ریال فعال است.

وی افزود: امید داریم تا از مجموع این طرح ها، 112 طرح نیز تا پایان سال 1397 به بهره برداری برسد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به طرح های گردشگری که همزمان با هفته دولت در استان اصفهان به بهره برداری می رسند، تصریح کرد: امروز و از 350 طرح گردشگری که ذکر شد، 16 طرح شامل اقامتگاه های سنتی، اقامتگاه های بومگردی و مجتمع های گردشگری در شهرستان های اصفهان،کاشان، فریدون شهر، فلاورجان و شاهین شهر به صورت همزمان به بهره برداری می رسند .

وی درباره شاخص های اقتصادی و فرهنگی این طرح ها گفت: طرح هایی که به بهره برداری می رسند به ویژه در حوزه اقامتگاه های سنتی و بومگردی، عمدتا اختصاص به مرمت و تغییرکاربری خانه های تاریخی در شهرستان های فوق الذکر دارند.

اللهیاری افزود: با بهره برداری این واحدهای اقامتی، تعداد 770 تخت به ظرفیت اقامتگاه های گردشگری استان افزوده شده و توانسته ایم با این طرح ها ، برای 246 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کنیم .

 

انتهای پیام/م

افتتاح طرحهای گردشگری در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار