قرعه کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار می‌شود تا تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را بشناسند.

 به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛امروز پنج شنبه ( 8 شهریور) طبق برنامه اعلام شده از طرف یوفا قرار است تا قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2018/19 برگزار شود. این قرعه کشی به همراه معرفی بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در شهر موناکو فرانسه انجام می شود.

یوفا هر سال در مراسم قرعه کشی از یکی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال برای برگزاری مراسم قرعه کشی دعوت می کند و این بار کاکا ستاره برزیلی سابق تیم های آث میلان و رئال مادرید قرار است قرعه ها را از گلدان ها خارج کند. این مراسم قرار است از ساعت 20:30 امشب برگزار شود.

سید بندی لیگ قهرمانان///کر

  • کاوه رضایی مهاجم جدید تیم کلوب بروژ بلژیک تنها نماینده کشورمان در فصل جدید لیگ قهرمانان خواهد بود.
  • از دیگر نکات قابل توجه این سید بندی احتمال هم گروه شدن تیم های قدرت مندی است که در سید های مختلف این قرعه کشی حضور دارند.  قهرمانان لیگ‌های اروپا،   قهرمان لیگ اروپا در سید (گلدان) یک قرار می‌‌گیرند و سرگروه هستند و پس از آن مابقی تیم‌ها بر اساس امتیازاتی که در رده‌بندی یوفا دارند در سید‌های دوم تا چهارم قرار می‌گیرند.
  • تیم های قدرتمند سید اول مثل رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس و منچستر سیتی ممکن است در قرعه کشی با تیم های خوبی مثل تاتنهام، دورتموند، ناپولی و منچستر یونایتد در سید 2 همگروه شوند و گروه سختی را تشکیل دهند. حضور تیم هایی مثل لیورپول، والنسیا و موناکو در سید 3 و تیم های اینتر و گالاتا سارای در سید 4 می تواند به جذابیت های این قرعه کشی بیافزاید.

بیشتر بخوانید: نگاهی به تاریخچه قرعه کشی لیگ قهرمانان برای غول های اسپانیایی

تغییر ساختار برگزاری لیگ قهرمانان اروپا


انتهای پیام/

نگاهی به سید بندی نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار