کاوه رضایی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی ۴ ساله به تیم محبوب و قدرتمند کلوب بروژ بلژیک پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه رضایی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شارلوا بلژیک که شب گذشته (چهارشنبه) با عقد قراردادی ۴ ساله به صورت رسمی به تیم کلوب بروژ، قهرمان فصل گذشته لیگ بلژیک پیوست، قرار است در این تیم شماره ۱۰ را برتن کند.

رضایی در ۴۵ بازی که برای شارلوا به میدان رفت، ۱۹ گل به ثمر رساند و عملکرد درخشانی داشت.

درباره تیم کلوب بروژ باید بدانید، این تیم در سال ۱۸۹۱ (۱۲۷) سال پیش تاسیس شد و لقب آن‌ها آبی و مشکی‌ها است. ظرفیت ورزشگاه خانگی بروژ (Jan Breydel Stadium) حدود ۳۰ هزار نفر است و هدایت آن برعهده ایوان لکو ۴۰ ساله است. این مربی کروات سابقه حضور در پائوک یونان را دارد و در سال ۲۰۱۷ با عقد قراردادی به کلوب بروژ پیوست.

آبی و مشکی‌ها فصل گذشته در لیگ بلژیک مقام قهرمانی را کسب کردند و اکنون هم با کسب ۱۰ امتیاز از ۴ بازی در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.

از ستاره‌های این تیم می‌توان به ووسن (بلژیک - مهاجم)، میتروویچ (کروات - مدافع)، ناکامبا (زیمباوه - هافبک)، استفانو دنسویل (هلند - مدافع) و کاوه رضایی اشاره کرد.

این تیم افتخارات بیشماری در لیگ بلژیک دارد و ۱۵ بار قهرمان لیگ داخلی شده است. در اروپا هم مقام قهرمانی اروپایی را در دهه ۹۰ تجربه کرده و تیم محبوبی محسوب می‌شود.

از فهرست بازیکنان این تیم ۱۵ فوتبالیست لژیونر بیشتر آن‌ها از کرواسی، هلند و بلژیک هستند. بروژ در هفته پنجم لیگ بلژیک باید به مصاف تیم قدرتمند اندرلخت برود. رضایی، وسلی، ووسن و دیاتا، مهاجمان اصلی آبی و مشکی‌ها هستند و باید دید با صلاحدید ایوان لکو چه کسی فرصت بازی پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:بازتاب پیوستن کاوه رضایی به کلوب بروخه در سایت ای اف سی

اختلاف بین سرمربی و مدیر شارلوا بر سر فروش کاوه رضایی

واکنش سرمربی شارلوا به جدایی کاوه رضایی

رضایی: می خواهم با کلوب بروژ در لیگ قهرمانان اروپا موفق شوم


انتهای پیام/

کاوه رضایی به کلوب بروژ بلژیک پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار