مدیر آموزش و پرورش دزفول در اولین روز مانور بازدید پروژه مهر ۹۷ با حضور در دبیرستان دوره اول سرور از نزدیک بر روند چگونگی بازدید‌ها نظارت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول در اولین روز مانور بازدید با حضور در  دربیرستان دخترانه دوره اول سرور بر نحوه بازدید ها نظارت کرد.

وی افزود: در اولین روز بازدید ها، 129 مدیر مدرسه از گروه«الف» با حضور در 244 واحد آموزشی گروه«ب»، با تکمیل فرم شاخص های بیست گانه پروژه مهر 97 بر چگونگی فعالیت های صورت گرفته، نظارت و ارزیابی کردند.

جرجانی بیان داشت: در دومین روز بازدید ها نیز که در روز یازدهم شهریور ماه برگزار می شود 49 نفر از مدیران مدارس گروه«ب» با حضور در 188 واحد آموزشی گروه«الف» بر روند چگونگی برنامه های اجرا شده پروژه مهر 97 نظارت خواهند کرد.

  مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان مهم ترین هدف این مانور را انتقال و به اشتراک گذاشتن تجربیات مدیران مدارس دانست و عنوان کرد: مدیران مدارس با حضور در آموزشگاه های مختلف ضمن بررسی فعالیت های صورت گرفته به کسب تجربه و همچنین انتقال دانستنی های خود می پردازند که این خود از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش می باشد. 

انتهای پیام/م

برپایی مانور پروژه مهر 97 در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.