معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان از آغاز توزیع ۶ هزار بسته کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرح مهر تحصیلی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس براساس سنت هرساله طرح موقوفاتی مهر تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند از محل نیات واقفان در استان خوزستان اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: هر بسته شامل کیف، قلم، دفتر و سایر نوشت‌افزار است که در مجموع برای خرید آن ها حدود ۳۴۵ میلیون تومان هزینه شده است که هزینه خرید این بسته‌ها از محل موقوفات مربوط به کمک تحصیلی و کمک های خیران در حال تهیه است.

فرهادی نژاد عنوان کرد: کل بسته‌ها با همکاری خیرین، اوقاف و کمیته امداد امام خمینی(ره) در ویژه برنامه‌هایی در مناطق محروم توزیع خواهد شد تا دانش آموزان بااستعداد در آغاز سال جدید تحصیلی با روحیه مضاعف به تحصیل بپردازند.

  معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان  افزود: توزیع این بسته‌ها از طریق اداره‌ کل آموزش و پرورش، بهزیستی و کمیته امداد انجام می‌گیرد که باید در زمینه جذب موقوفات بیشتر در این خصوص و تعریف نیات جدید فرهنگ سازی لازم انجام شود.

انتهای پیام/م

حمایت از دانش آموزان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.