رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز جمعه و شنبه ۹ و ۱۰ شهریور از آب اسک به رودهن یکطرفه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا جمعه ۹ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ شهریورماه ازرودهن به آمل ممنوع است.

وی افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه با اعلام ماموران مستقر در محل، از ساعت ۱۴ فردا جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز با اعلام ماموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: آمد وشد موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


انتهای پیام/آ


جاده هراز یکطرفه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.