تعداد تخت‌های بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی شهرستان آمل با بهره برداری تخت‌های جدید سی سی یو بیمارستان امام خمینی این شهرستان به ۲۲ تخت افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدجعفر رسولی فرماندار شهرستان آمل گفت: بخش مراقبت‌های ویژه بستری سی. سی. یو با ۱۲ تخت مجهز، درمانگاه تخصصی قلب و پد بالگرد اورژانس هوایی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان آمل با بیش از ۲۸ میلیارد ریال اعتبار تجهیز و بهره برداری شد.

وی افزود: این بیمارستان به عنوان چهارمین بیمارستان دولتی این شهرستان در کیلومتر ۵ جاده هراز از آمل به سمت تهران واقع و پارسال آغاز به کار کرده است.

فرماندار شهرستان آمل گفت: بیمارستان امام خمینی شهرستان آمل با ۲۱۷ تختخواب به بهره برداری رسیده و هم اکنون دارای بیش از ۷۲ تخت بخش‌های سی سی یو، اورژانس، اتاق‌های عمل، سی تی اسکن، درمانگاه داخلی و قلب، جراحی و عفونی است.

محمدتقی رمضانی رییس بیمارستان امام خمینی (ره) آمل نیز افزود: با بهره برداری تخت‌های جدید سی سی یو این بیمارستان تعداد تخت‌های بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این شهرستان به ۲۲ تخت افزایش یافته و با پیگیری‌های انجام شده و قول همکاری وزارت بهداشت و نیز دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای مرکز آنژیوگرافی و جراحی قلب این بیمارستان، هم اکنون زیر ساخت‌های آن فراهم شده است.
انتهای پیام/آ


بهره برداری بخش تخصصی قلب بیمارستان امام خمینی آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.