استاندار اصفهان گفت : در زمینه فیبر نوری زیر ساخت های خوبی در استان از قبل اجرا شده ولی در بهره برداری خوب کار نشده است و نیازمند توجه بیشتر بخش های مربوطه در این خصوص هستیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در خصوص اینکه چرا اهمیتی به توسعه آی تی که نیاز اصلی صنعت است داده نمی شود ، اظهار داشت : یکی از راه های توسعه اقتصادی استان اصفهان از طریق توسعه آی تی است و اخیرا با مدیر ایرانسل مذاکره داشتیم که در این بخش کمک کنند.

در حالی که نماینده عالی دولت در استان اصفهان بر توسعه زیر ساخت های ارتباطی تاکید دارد اخیرا  مخابرات اصفهان طرح فیبر نوری شهرک های صنعتی را متوقف و وجوه دریافتی را هم مسترد کرده است .

بیش از یک هزار و264 مورد ثبت نام فیبر نوری شهرک های صنعتی استان اصفهان از سال گذشته ثبت نام و پول واریزکرده اند که هنوز بستر فیبر نوری توسط مخابرات منطقه اصفعان برای آنان فراهم نشده است .

این در حالی است که رنگسازان بیشترین تعداد را دارند و طرح FTTH عملا برای شهرک های صنعتی با توجه به اهمیت آی تی  برای صنعت متوقف شده است ومخابرات بجز چند موردی به این موضوع اهمیت نمی دهد .

ثبت نام این طرح در شهرضا و خمینی شهر و کاشان و نجف اباد و اصفهان و حومه انجام شده است.

انتهای پیام/م

به توسعه آی تی در استان اصفهان که نیاز اصلی صنعت است ، اهمیتی داده نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.