عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن روز ولایت مصادف با عید غدیر خم را به همه مسلمانان تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المسیره سخنرانی عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن را به مناسبت عید سعید غدیر خم به طور مستقیم پخش کرد. وی در این سخنرانی، روز ولایت مصادف با عید غدیر خم را به همه مسلمانان تبریک گفت.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن عید غدیر خم را تبریک گفت

دبیرکل جنبش انصارالله افزود: پیامبر اکرم (ص) در آخرین حج خود، خطاب به ده‌ها هزار تن از حجاج فرمود به زودی از دنیا خواهد رفت. پیامبر اکرم (ص) در این اوضاع، بر مهم‌ترین مسائل و تکمیل آنچه باید بر آن تاکید کند، متمرکز شد و ولایت امیر مومنان علی (ع) پس از خود را مطرح کرد.

عبدالملک بدرالدین تاکید کرد: واقعیت تاریخ بشری مملو از ظلم و بردگی است و مسئولیت هدایت انسان به خداوند سبحان باز می‌گردد. مسئله انتخاب رسول اکرم (ص) مسئله‌ای نبود که بر عهده مردم باشد، بلکه خداوند مسئولیت آن را بر عهده داشت.

او تصریح کرد: در طول تاریخ، طاغوتی‌ها به دنبال مقابله با پیامبران و تکذیب رسول و انبیا بودند.

دبیرکل جنبش انصارالله تاکید کرد وقتی اصل ولایت برای برخی از مردم تبیین نشود، امت از اختلافات بر سر میراث اسلامی رنج می‌برند.

عبدالملک بدرالدین گفت: آیا رژیم ظالم سعودی بدترین جنایت‌ها را با لباس اسلام مرتکب نمی‌شود؟ رژیم سعودی همانند مشرکان در دوره رسول الله (ص) از مسئله حج و مکه و مسجدالحرام سوء استفاده می‌کند.

دبیرکل انصارالله گفت: صد‌ها تکفیری از عناوین دینی برای گمراهی مردم و تحریک آن‌ها برای خوش خدمتی به آمریکا و اسرائیل استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار