ژاله فرامرزیان گفت: در هفته دولت امسال ۲۵۰ پروژه ورزشی در ۲۲ استان به بهره‌برداری رسیدکه برای افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۲۰میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ژاله فرامرزیان معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح زورخانه امیر المومنین(ع) مجموعه ورزشی انقلاب دامغان بابیان اینکه به صورت کلی هشت هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد، گفت: برای تکمیل این تعداد پروژه ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با اختصاص آن‌ها به‌زودی شاهد افتتاح پروژه‌ها باشیم.

وی در ادامه افزود: در هفته دولت امسال ۲۵۰ پروژه ورزشی در ۲۲ استان به بهره‌برداری رسید که برای افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و امیدواریم با بهره‌برداری از آن‌ها نشاط اجتماعی در بین جوانان ارتقا بیشتری پیدا کند.

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ۸۵ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده کشور در بخش عمرانی به ادارات ورزش و جوان استان‌ها اختصاص پیدا می‌کند، ابراز داشت: با توزیع اعتبارات لازم در استان‌ها و به طبع آن در شهرهای ایران پروژه‌های عمرانی تسریع پیداکرده و می‌توان شاهد افتتاح طرح‌های حوزه ورزش بود.

وی عنوان کرد: در استان سمنان پروژه‌های ورزشی خوبی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم تعدادی از آن‌ها را تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام / ز

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کشور نیازمند ۱۰هزار میلیارد ریال اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.