فرماندار سمنان از افتتاح سه طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان در چهارمین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: چهار طرح نیز در سمنان کلنگ زنی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در حاشیه افتتاح یکی از طرح‌های اقتصادی سمنان درباره برنامه چهارمین روز از هفته دولت در مرکز استان سمنان، توضیح داد: با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی سه طرح عمرانی و اقتصادی بااعتبار شش میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان شامل کارخانه تولید سرامیک، طرح گازرسانی روستایی و سامانه ذخیره‌سازی اطلاعات هواشناسی افتتاح شد.

وی افزود: در چهارمین روز از هفته دولت یک شرکت تولید سرامیک با سرمایه‌گذاری ۲.۵میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۷ نفر در زمینی به مساحت سه هزار و ۷۵۰ مترمربع واقع در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سمنان گفت: سامانه ذخیره‌سازی داده و پشتیبان گیری سرور مرکزی اداره کل هواشناسی استان سمنان نیز بااعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از محل تملک دارایی سازمان هواشناسی و  طرح گازرسانی به بخش‌های صنعت و کشاورزی به همراه ۱۷ هزار و ۱۰۰ متر لوله‌گذاری و تأسیسات و بااعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

دانایی بیان کرد: طرح خدمات و ایستگاه آتش‌نشانی کمربندی جنوب سمنان، ساختمان موزه سمنان و آبخیزداری حوزه چاشتخوران نیز در زمره طرح هایی بودند که در این روز کلنگ زنی شدند و امیدواریم تا دو سال آینده هر سه این طرح ها مورد بهره برداری قرار گیرند.

انتهای پیام/ب

 سه طرح عمرانی و اقتصادی سمنان در هفته دولت افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.