علیرضا فلاحی گفت: اصلاح معابر روستایی ده نمک ، اصلاح معابر روستای کند علیخان ،اصلاح معابر یاتری علیا از سه پروژه آرادان است که در زمره طرح‌ های هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا فلاحی  مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه 42طرح طی هفته دولت در سطح هشت شهرستان استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای این طرح‌ها مجموعاً 53 میلیارد و 957میلیون ریال هزینه شده که 18میلیارد و 523میلیون ریال آن اعتبارات ملی، 27میلیارد و 245میلیون ریال از اعتبارات استانی و 8میلیارد و 189میلیون ریال از سایر منابع تأمین‌شده است.

وی در ادامه با اشاره  به دو پروژه مهدی‌شهر افزود: بهسازی و اصلاح معابر روستایی ده صوفیان با اعتبار یک میلیارد و 400میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و اصلاح معابر روستای شلی با اعتبار ۹۵۰ میلیون ریال سهم مهدی‌شهر از پروژه‌های هفته دولت است.

فلاحی اضافه کرد: در هفته دولت دو طرح شامل احداث 141مترمربع مسکن روستایی با اعتبار 987میلیون ریال در گرمسار و ساخت 85 مترمربع مسکن روستایی با اعتبار 595میلیون ریال در میامی افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه احداث 106مترمربع مسکن روستایی با اعتبار 742میلیون ریال سهم شاهرود از طرح‌های هفته دولت سال 97 است تصریح کرد: احداث 88مترمربع مسکن روستایی با اعتبار 616میلیون ریال سهم سمنان، احداث 95مترمربع مسکن روستایی با اعتبار 665میلیون ریال سهم دامغان، احداث 66مترمربع مسکن روستایی با اعتبار 462میلیون ریال سهم مهدی‌شهر از طرح‌های هفته دولت است.

انتهای پیام / ز

42 پروژه بنیاد مسکن استان سمنان افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.