فرماندار هرسین گفت : سال گذشته 9 میلیارد و ششصد میلیون ریال جهت تعمیر ، تجهیز و نوسازی حوزه ورزش شهرستان هرسین هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شاه آبادی فرماندار هرسین گفت :عملکرد دلسوزانه مسئولان نباید با انتقاد های ناعادلانه پایمال شود.

وی گفت : سال گذشته 9 میلیارد و ششصد میلیون ریال جهت تعمیر ، تجهیز و نوسازی حوزه ورزش شهرستان هرسین هزینه شده است.

فرماندار هرسین افزود : استاندارد سازی ، ارتقاء وضعیت بهداشتی ، نوسازی و تجهیز تاسیسات ، ساماندهی محوطه سالن های ورزشی ، مناسب سازی روشنایی و شرایط محیطی و پرداخت بخشی از بدهی حامل های انرژی مربوط به گذشته از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای تقویت زیر ساختهای ورزشی شهرستان هرسین می باشد.

 فرماندار هرسین همچنین از نگهداری نا مناسب استخر شهر هرسین توسط پیمانکار ، سکوت و عدم نظارت بر عملکرد آن در دوران مدیریت های گذشته انتقاد کرد و بیان داشت : تنها استخر شهرستان هرسین بعلت موارد ذکر شده دچار آسیب‌های جدی در قسمت های مختلف سقف ، رختکن ، سونا و جکوزی شده بود که با پیگیری های مستمر و اختصاص مبلغ 2 میلیارد و ششصد میلیون ریال در حال نوسازی و بهسازی می باشد.

 شاه آبادی نتیجه سکوت و عدم نظارت بر عملکرد پیمانکار استخر در سال 1395 را بدهی 40 میلیونی حامل های انرژی آن ذکر کرد.

 ساماندهی پیست دومیدانی ، آسفالت محوطه ، ساخت ساختمان سرایداری ، نوسازی سرویس‌های بهداشتی ،حمام و تأسیسات ، تعویض سقف ، افزایش تجهیزات و کف پوش سالنها مجموعه ای از اقدامات انجام شده برای توسعه زیرساختهای ورزشی شهرستان هرسین می باشد .

 امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین افزود : ساخت سالن ورزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری در زمین فاقد کاربری مربوطه و عدم اختصاص انشعابات آب و برق و گاز به آن از دیگر معضلات مربوط به گذشته است که در دست رسیدگی قرار دارد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام دکتر اجرایی امام جمعه شهر هرسین خواستار توجه ویژه به مسائل مربوط به جوانان شد.

وی همچنین از بهره گیری نا آگاهانه و تهدیدهای موجود در فضای مجازی بعنوان یک آسیب جدی برای جوانان یاد کرد.

در بخش دیگری از این جلسه حسن ایمانی مقدم دادستان سابق شهرستان هرسین طی سخنانی اظهار داشت : بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از عدم بهره گیری از انرژی و توانمندی های جوانان است.

وی ادامه داد : عدم مدیریت انرژی جوانان خشونت را به همراه دارد.

 ایمانی مقدم از ورزش بعنوان ظرفیتی مهم در راستای افزایش نشاط اجتماعی جوانان به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی یاد کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بهره گیری نا آگاهانه و تهدیدهای موجود در فضای مجازی بعنوان یک آسیب جدی برای جوانان

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.