رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از تمامی اعضای شورا می خواهم نظرات و در خواست خود را در خصوص علایق شان برای حضور در کمیسیون ها و نمایندگی های مورد نیاز اعلام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فیصل دانش رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس عصر سه شنبه در شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان داشت: به علت غیبت یکی از اعضای شورای شهر تشکیل کمیسیون ها به جلسه بعد موکول می شود.

دانش با اشاره به اینکه شورای پنجم در سال اول خود بخوبی عمل نکرده افزود : در سال اول کار شورای پنجم خیلی خوب عمل نکردیم و کارها بدرستی انجام نشده است مثلا باید برای نماینده شوراها در سازمان های مربوطه انتخابات برگزار کنیم متاسفانه این امر محقق نشد که در این دوره، این موضوعات و علی الخصوص انتخاب خزانه دار برای شورا در جلسه های بعدی پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هر جلسه مطابق قانون نهایتا سه نفر از اعضای شورا می توانند نطق پیش از دستور داشته باشند و مسئولیت نطق هر شخص بر عهده خود فرد است نه شورا و کسی هم نمی تواند جوابی به نطق پیش از دستور دهد.

جواد بلارک نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : باید تعیین اعضای شورا برای حضور در سازمان ها نیز رای گیری شود تا ابهامات در این خصوص بر طرف گردد و در خصوص خزانه داری نیز باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

منشی اول شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این جلسه تصریح کرد: با همکاری رسانه و اتحاد بین شورا ما می توانیم مسائل زیادی از مشکلات را حل کنیم و به کمک اهالی رسانه و اطلاع رسانی در مورد معضلات شهر این امر محقق می شود.

مجید عسکری زاده بیان کرد: باید شورا نسبت به سال گذشته در خصوص حمل و نقل ، فضای سبز شهر و خدمات رفاهی دقت بیشتری کنند تا مردم در آسایش و رفاه بهتری زندگی کنند.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : شورا باید بصورت جمعی کارها را پیش ببرد و گاهی حرکت و تلاش فردی هم مورد متوجه قرار می گیرد و در نهایت منجر به ارتقا سطح کیفی و حرکت جمعی می شود.

کیانوش جهانبخش بیان کرد: هدایت و ریاست کمیسیون کسب تجربه نیست باید از تجرببات خود و بکار گیری راه ها و استفاده از مشاورین در این جلسات استفاده کرد و کیمسیون ها بنا به نیاز باید مشاورین را معرفی و از این ظرفت استفاده کنند.

وی تأکید کرد: کار شورا در یک یا دو رشته خلاصه نمی شود و نیاز است که از مشاورین و متخصصان و نخبگان دانشگاهی نیز استفاده شود تا کارها براساس کارشناسی شده و طبق اصول انجام شود.

جهانبخش ادامه داد: تعداد کمیسیون ها باید بر اساس نیاز باشد و بعضی کمیسیون ها قابلیت یک کمیسیون را ندارند و باید در غالب یک کمیته اداره شوند.

در پایان جلسه ساعت جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که یکشنبه ها ۱۰ صبح و سه شنبه ها ۲ بعدازظهر بود به رای گذاشته شد که با ۸ رای موافق همچنان جلسات مانند سال قبل در همان ساعات به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/ب

جزییات جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.