مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از اطفاء حریق کارخانه صنعتی با تلاش آتش نشانان خبر داد.

حریق کارخانه صنعتی در کرمان مهار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در ساعت 13و20 دقیقه ظهر امروز 6شهریور طی تماس تلفنی با مرکز 125 سازمان آتش نشانی از حادثه آتش سوزی در یک کارخانه صنعتی شکوفا صنعت پویا واقع محور کرمان _باغین آگاه شدیم .

وی افزود: با توجه به شدت آتش سوزی و غیر قابل کنترل بودن حریق سریعا تیم های اطفاء حریق سازمان آتش نشانی متشکل از 15 آتش نشان و 4 دستگاه خودرو اطفاء حریق در کمترین زمان در محل حادثه حضور یافته و عملیات اطفاء حریق را به صورت برنامه ریزی شده و با سازماندهی منسجم اغاز کردند.

عسکری گفت: حریق از قسمت انبار و محل نگهداری مواد شیمیایی و رنگ که دارای قدرت آتش گیری بسیار بالایی نیز بوده به سرعت در حال گسترش و سرایت به دیگر بخشهای کارخانه بود که پس از 40دقیقه تلاش آتش نشانان مهار و از سرایت آتش به دیگر بخشهای کارخانه جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشته است و علت آن توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی همچنین از نجات سرنشینان خودرو واژگون شده در بولوار هوانیروز خبر داد و گفت:این حادثه در ساعت 12 و 20دقیقه ظهر امروز 6شهریور رخ داد که از منجر به مصدومیت شدید دونفر سرنشین خودرو دنا شده بود.

عسکری افزود:با توجه به محبوس شدن سرنشینان خودرو بین آهن پارها بلافاصله دو تیم امداد و نجات از دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: آتش نشانان با حضور در محل حادثه 2 نفر سرنشینان خودرو دچار حادثه شده که علت شدت حادثه در خودرو محبوس شده بودند خارج کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی در ادامه افزود: اقدامات لازم در جهت پیشگیری از حریق احتمالی خودرو دچار حادثه شده توسط آتش نشانان انجام شد و مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.


انتهای پیام/س

حریق کارخانه صنعتی در کرمان اطفاء شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.