مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: از مراسم کلنگ زنی پروژه عمرانی ساختمان اداری و امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان قلعه گنج به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

کلنگ زنی ساختمان اداری و امدادی هلال احمر قلعه گنجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت : کیفیت نامطلوب راه های دسترسی شهری و روستایی این شهرستان و شرایط نامطلوب اقلیم گرم و بیابانی همراه با وقوع طوفان شن همواره شاهد تصادفات جاده ای و حوادث طبیعی بسیاری در این بخش هستیم.

وی با اشاره به وقوع سیل در فصول مختلف سال بدلیل ارتفاع پست منطقه نسبت به سطح دریا افزود: در اکثر نقاط شهرستان قلعه گنج شاهد پدیده کپرنشینی و استفاده از مصالح قابل اشتعال از قبیل شاخ و برگ درختان در ساخت خانه های مردم به ویژه در بافت روستایی هستیم که متاسفانه حوادث آتش سوزی بطور مستمر و هفتگی در این منطقه بوجود می آید.

فلاح بیان کرد: با توجه به موارد ذکر شده؛ راه اندازی یک پایگاه اداری و امدادی، نیاز مبرم این شهرستان و مناطق محروم اطراف آن است که در همین راستا جمعیت هلال احمر استان کرمان با هماهنگی های صورت گرفته با جمعیت مرکز و فرمانداری شهرستان اقدام به کلنگ زنی و احداث این ساختمان به مساحت 5000 مترمربع کرده است.

شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان به فاصله ۴۰۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده ‌است که وسعت آن ۱۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر و طول آن ۳۹۰ کیلومتر می‌باشد و دارای ۳۹۰ پارچه آبادی و روستا است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار