مردم خوروبیابانک در یک سال گذشته بیش از13 میلیارد و 610 میلیون ریال به حادثه دیدگان حوادث غیر مترقبه و نیازمندان شهرستان کمک کرده اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین ایرجی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک این کمک ها را  شامل توزیع  پوشاک و نوشت افزار بین نیازمندان ،کمک به زلزله زدگان کرمانشاه ،کمک به مردم میانمار، هزینه درمانی نیازمندان وتهیه سبد های غذایی طرح همای رحمت برشمرد.

وی افزود : در این مدت بیش از 25کارگاه آموزشی برگزار شد که یک هزارنفر آموزش های لازم را در زمینه امداد و نجات ، اطفاء حریق و زلزله و مهارت های زندگی فراگرفتند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک ادامه داد : حصارکشی قسمتی از پایگاه امداد و نجات شهدای امدادگر سه راهی خور-جندق ، تعمیر و نوسازی مجموعه هلال احمر شهرستان و ساخت سالن اجتماعات در مرکز اداری شهرستان را از دیگر برنامه های انجام شده در یکسال اخیر بود.

شهرستان خوروبیابانک دو پایگاه امدادونجات جاده ای جهت ارائه به زائران و مسافران علی بن موسی الرضا علیه السلام دارد که 35 نشانگر به صورت داوطلب در این پایگاه ها خدمت می کنند.

انتهای پیام/م

کمک های مردم خوروبیابانک به حادثه دیدگان و نیازمندان

برچسب ها: هلال احمر ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.