مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : اردوی کانونهای طلاب عضو جمعیت هلال احمر سراسر کشور امسال در اصفهان برگزار می شود .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت : اردوهای نشاط و پويايي ويژه طلاب به ميزباني هلال احمر استان اصفهان و با همكاري دفتر نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال احمر در اردوگاه کشوری شهید بهشتی برگزار خواهد شد .

وی افزود : اردوي ويژه طلاب برادر از دوم شهريور ماه آغاز و تا پنجم ادامه خواهد داشت و اردوي ويژه طلاب خواهر نيز از پنجم تا هفتم شهريور ماه برگزار مي شود.

به گفته دکتر مومنی برگزاري كارگاه هاي امدادي و مداخله اجتماعي و فرهنگي در حوادث و بلايا و كارگاه ارتقا عملكردي كانون هاي طلاب از جمله برنامه هاي آموزشي سازمان جوانان در اين اردوها خواهد بود .

وی ديدار با مراجع عظام تقليد، امام جمعه و علماي اصفهان و نیز شب فرهنگی درگلستان شهدا و بازدید از مجموعه باغ طوبی، تخت فولاد و میدان امام اصفهان را از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده براي اردوهاي كشوري نشاط و پويايي ويژه اعضاي كانون هاي طلاب بيان كرد.

گفتنی است جمعیت هلال احمر استان اصفهان سال گذشته نیز در اردوگاه مهر بندر انزلی میزبان اردوهای نشاط و پويايي ويژه طلاب بوده است .

 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.