مشاور عالی سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه داوطلبان واجد شرایط آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۷ امروز ۶ شهریور منتشر می‌شود.

کارنامه دکتری ۹۷ ساعت ۲۰ امروز منتشر می‌شودحسین توکلی مشاور عالی سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش اعلام شده است و نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

وی گفت: کارنامه داوطلبان واجد شرایط آزمون‌ دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۷ امروز سه شنبه ۶ شهریور ساعت ۲۰ منتشر می شود و داوطلبان می توانند اعتراض خود را تا ۱۵ شهریور به صورت اینترنتی ارسال کنند.

توکلی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش مطرح کرد: در صورت نبود برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، پذیرفته‌شدگان باید در یکی از روزهای چهارشنبه هفتم شهریور و یا شنبه ۱۰ شهریور با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

انتهای پیام/

زمان انتشار کارنامه دکتری ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sm
۱۳:۴۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
سلام

لطفا از ایشون بپرسید اگه اذیت نمیشید بعد از ۴ ماه جواب ازمون ارشد ۹۷ رو اعلام بفرمایید استرس هم حدی داره خسته شدیم به ولله
آخرین اخبار