مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برپایی یکهزار و 469پایگاه جمع آوری کمک های مردمی درجشن عاطفه ها خبر داد.

برپایی یکهزارو 469پایگاه جمع آوری کمک های مردمی درجشن عاطفه هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:مرحله اول جشن عاطفه ها با هدف جمع آوری کمک‌های خیران برای دانش آموزان تحت‌حمایت کمیته‌امداد استان زنجان وبا شعار« لبخند مهر ،بسته به مهر شما» در روزهای 15 شهریورماه در میادین ومعابر سطح شهرهاو 16شهریور در مصلی های نماز جمعه ومرحله دوم آن 11مهرماه سال جاری در مدارس استان برگزارمی‌شود.


صفری افزود: در جشن عاطفه های امسال 1469 پایگاه کمک های خیران ونیکوکاران زنجانی را درمیادین ومعابر میعادگاه های نمازجمعه ومدارس جمع آوری می کنند،وخیران تاکنون به منظور تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداداستان زنجان قریب به 370میلیون تومان در قالب جشن عاطفه ها کمک کرده اند.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سه هزار و 558 دانش آموز و دانشجو تحت حمایت این نهاد در استان زنجان وجود دارد، گفت: برنامه ریزی شده است هزینه های تحصیلی مورد نیاز این گروه از جامعه هدف با مشارکت خیران در جشن عاطفه ها تامین شود.


وی با بیان اینکه مساجد و مدارس ظرفیت بالایی در حوزه کارهای خیرخواهانه دارند، ادامه داد : جشن عاطفه ها درمدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود.


صفری با اشاره به اینکه سهم مدارس از مجموع مشارکت خیران در جشن عاطفه ها در سال گذشته ۱2 درصد بوده است، افزود: تلاش می کنیم با فعالیت اثربخش در سطح مدارس و همکاری موثر آموزش و پرورش سهم مشارکت دانش آموزان از مجموع مبالغ جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها در سال جاری افزایش یابد.


وی با اشاره به اینکه توسعه جمع آوری الکترونیکی و نوین کمک‌های مردمی در جشن عاطفه های امسال از برنامه های مهم کمیته امداداستان زنجان است، یادآورشد: کد #۱*۸۸۷۷* تلفن گویای 0968877و نرم افزارسکه،سنا به منظور واریز کمک‌های نقدی و غیرحضوری خیران زنجانی به دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه ها پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ن

 

برگزاری جشن عاطفه ها در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.