۱۲ فقره بنای غیر مجاز به مساحت ۱۹ هزار و ۱۳۸ متر مربع در بابل تخریب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل از اجرای ۱۲ فقره احکام تخریب ساخت و ساز غیر مجاز و جلوگیری از تغییر کاربری ۱۹ هزار و ۱۳۸ متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان در مرداد ماه امسال خبر داد.

وی گفت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی، مرداد ماه امسال، ۱۲ مورد بنای غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان بابل تخریب و از تغییر کاربری ۱۹ هزار و ۱۳۸ متر مربع از اراضی کشاورزی جلوگیری شد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل افزود: صدور یک مورد حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز و شناسایی ۱۱ مورد اراضی بایر به مساحت ۶۷  هزار و ۱۰۰ متر مربع از اقدامات این مدیریت برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در ماه گذشته بود.

وی با بیان اینکه رای صادر شده ساخت و ساز غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان، ۱۰ مورد به مساحت ۸۰۴ متر مربع بود، گفت: محاکم قضایی یک مورد از پرونده تغییرکاربری غیر مجاز به مساحت ۴۷۰ متر مربع را وارد ندانست.

طاهری افزود: ۱۰۷ مورد پاسخ به دفاتر اسناد رسمی و ۲ مورد مجوز صادره از کمیسیون تبصره یک ماده یک به مساحت ۴۵ مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در مرداد ماه امسال است.

انتهای پیام/ م

تخریب ۱۲ فقره بنای غیر مجاز در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.