رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت:ترکیب تیم های منتخب آزاد برای جام بین المللی یادگار امام مشخص شد.

محبی رییس هیات کشتی استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:ترکیب سه تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات جام بین المللی یادگار امام(ره) معرفی شدند.
 
 وی ادامه داد: در ترکیب تیم_الف در وزن 80 کیلوگرم  محمدرضا_قیاسی  از کرمانشاه حضور خواهد داشت  و مربی تیم ب ایران بر عهده محمدرضا_چایچی از کرمانشاه است.
 
 
  محبی  با تبریک روز ملی کشتی  گفت: این روز تنها برای کشتی نیست ،روز فتوت و گذشت است  و  از تمام عزیزانی که تلاش کردند تا این مناسبت در تقویم رسمی کشور گنجانده شود قدر دانی   می کنم. 
 

پنجم شهریور زادروز جهان پهلوان تختی یادآور این نکته است که قبل از اینکه قهرمان باشیم باید پهلوان باشیم و شیوه و روش پهلوانی بر دنیای قهرمانیمان باید سایه بی افکند.

در پنجم شهریورماه سال 1309 کودکی چشم به جهان گشود .سالهابعد مردم او را نه فقط برای مدال های رنگارنگش در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی و المپیک که برای مردم ایران به ارمغان آورد  بلکه به خاطر اخلاق و منش والای انسانیش دوست داشتند و دارند. غلامرضا تختی مردی بود که جوانمردی و خصلت پهلوانیش بر تمام افتخارات کم نظیرش در کشتی سبقه داشت. 
 
انتهای  پیام/ز


گرامیداشت روز ملی کشتی
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.