اولین روز از هفته با سه خبر ورزشی هندبال والیبال و کشتی استان کرمانشاه بسته ورزشی را آغاز می کنیم .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هشتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم هندبال در کرمانشاه با حضور 19 بازیکن تیم ملی نوجوانان کشور از یکم تا هفتم شهریور در سالن اختصاصی هیات هندبال در حال برگزاری است .

سه بازیکن کرمانشاهی نیز در این اردو به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 کشور اردن که ورودی به مسابقات جهانی 2019 است حضور دارند .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسابقات والیبال جوانان دختر کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز شده بود و با برگزاری مسابقات فینال و رده بندی به کار خود پایان داد.

این دوره مسابقات با حضور بیش از 170 ورزشکار در قالب 10 تیم از 10 استان کشور برگزار شد.

در دیدار فینال این مسابقات تیم کرمانشاه توانست با نتیجه سه به صفر تیم یزد را شکست داده و به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند تیم هرمزگان با غلبه بر تیم بوشهر توانست مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسابقات کشتی امسال با حضور 6 تیم در 2 گروه 3 تیمی برگزار می شود و تیم کرمانشاه در گروه اول با تیم های بیمه رازی بابل و راه و شهرسازی گلستان مسابقه خواهد داد.

در گروه دوم نیز تیم های پاس ستارگان ساری، پتروشیمی بهشهر و آرش زین بابل حضور دارند.

دور رفت مسابقات از اول شهریور آغاز شده و تیم کرمانشاه در این هفته استراحت داشت.

در هفته دوم مسابقات تیم رعد پدافند کرمانشاه در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی میزبان تیم بیمه رازی بابل خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کرمانشاه میزبان مسابقات والیبال جوانان دختر کشور

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.