مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در هفته دولت ۴ پروژه ورزشی در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه اداره ورزش و جوانان استان اردبیل در هفته دولت، اظهار کرد: در این هفته ۴ پروژه ورزشی در شهرستان‌های اردبیل، گرمی و پارس‌آباد نظیر خوابگاه و سالن چندمنظوره به بهره‌برداری می‌رسد و مطمئنا با مهیا شدن زیرساخت‌های ورزشی می‌توان شاهد پیشرفت در رشته‌های مختلف باشیم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در ورزش و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرستان‌های استان اردبیل می‌تواند تأثیرات مثبتی در بین جوانان و جامعه داشته باشد و در این مسیر برای ارتقای تجهیزات در تمامی شهرستان‌ها برنامه‌ریزی ویژه‌ای خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: سرانه کم ورزش در کشور یکی از دغدغه‌های مهمی بوده که استان اردبیل هم از آن موضوع مستثنی نیست و یکی از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان افزایش سرانه ورزش در سال‌های آینده خواهد بود.

آقاخانی درباره ایجاد ایستگاه‌های ورزشی در شهرستان اردبیل گفت: توسعه ورزش همگانی به‌عنوان یک اصل در کاهش هزینه‌های درمانی و همچنین افزایش سلامت در جامعه مفید بوده و در این راستا ۹ ایستگاه ورزشی در چندین نقطه شهرستان اردبیل دایر شده و ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی در آن اجرا می‌شود.

وی افزود: ایستگاه‌های ورزشی با کنترل و نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به صورت رایگان دایر می‌شود و از سوی مردم نیز استقبال خوبی را از آن شاهد هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: طی ماه‌های آینده چندین برنامه در بخش ورزش محلات برنامه‌ریزی‌شده که با همکاری هیأت فوتبال استان و بسیج محلات، یک دوره مسابقه فوتبال گل کوچک در رده سنی زیر ۱۴ سال برگزار می‌شود تا از بین شرکت‌کنندگان نفرات مستعد شناسایی شوند.

آقاخانی گفت: مسابقات جشنواره کشتی آزاد و فرنگی گروه یک کشور نیز طی روز گذشته به میزبانی شهرستان اردبیل برگزار شد و در نهایت تیم کشتی فرنگی خردسالان توانست با کسب مدال‌های رنگارنگ عنوان نائب‌قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.

 

انتهای پیام/ی

 

4 پروژه ورزشی در اردبیل افتتاح می شود

برچسب ها: جوانان ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.