فرماندار اردبیل گفت: امسال 66پروژه با اعتبار بیش از یک هزار و 600 میلیارد ریال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: امسال 66پروژه با اعتبار بیش از یک هزار و 600 میلیارد ریال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که بی‌شک اتمام این پروژه‌ها می‌تواند در توسعه عرصه‌های مختلف منطقه نقش حائز اهمیتی ایفا کند که این مسئله طبق برنامه‌ریزی‌های مناسب تدوین شده و با اولویت اجرا خواهد شد.

وی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی نیاز است تا تمام پروژه‌های دولتی و نیمه‌دولتی در اردبیل به بخش خصوصی واگذار شود تا شاهد بهره‌برداری هر چه سریع‌ از پروژه‌های ناتمام باشیم.

فرماندار اردبیل از  اتمام گازرسانی به یک هزار و 200 روستای اردبیل بیان کرد: خوشبختانه در طول چندین سال گذشته اجرای پروژه‌های گازرسانی در اردبیل روند مناسبی یافته و شاهد اتمام پروژه های گازرسانی در 98 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان هستیم که این نقطه عطفی برای توسعه صنعتی و خدماتی استان است.

زنجانی ضمن اشاره به جوسازی‌های فضای مجازی در ارتباط با بیمارستان امام رضا(ع) نیز گفت: تمامی اظهارات نسنجیده در ارتباط با دوبار به بهره‌برداری رسیدن این پروژه کذب است و این پروژه امسال برای نخستین بار در سفر رئیس جمهور به اردبیل به افتتاح می‌رسد که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی تصریح کرد: مشکل بحران آب نیز در حال حاضر یک مشکل جدی در منطقه است که برای حل این مشکل باید از روش‌های نوین آبیاری به عنوان روش‌های جایگزین استفاده شود که انتظار ما از مسئولان اهتمام ویژه برای اجرای این پروژه ها است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی نیز در نوع خود در منطقه منحصر به فرد است که توسط قرارگاه خاتم سپاه روند رو به جلویی را طی می‌کند.

انتهای پیام/ح

 اتمام گازرسانی به یک هزار و 200 روستا در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.