رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در هفته دولت 450 پروژه در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در گرامیداشت هفته دولت به ارزش 600 میلیارد تومان پروژه با منابع اعتباری دولتی و 100 میلیارد تومان پروژه نیز با مشارکت مردم در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌های اجرایی در استان از محل منابع ملی و اعتبار وزارتخانه‌ها در حال احداث است، تصریح کرد: 120 پروژه توسط وزارتخانه‌ها و دو هزار پروژه نیز توسط دستگاه‌های اجرایی استان با اولویت در حال احداث است که ما سعی می‌کنیم در مناسبت‌های مختلف به تدریج و با اولویت آنها را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: ما این پروژه‌ها را بر اساس  پیشرفت اجرایی اولویت‌بندی کردیم به طوری که از فرمانداران خواسته‌ایم تا پروژه‌هایی که پیشرفت بالای 80 درصد دارند در توجه جدی برای افتتاح قرار دهند.

شایقی افزود: بر همین اساس در هفته دولت 450 پروژه در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که فرمانداران شهرستان‌های مختلف تلاش کردند با جذب اعتبارات در یک سال گذشته این پروژه‌ها را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از 120 پروژه با اعتبار ملی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.